Spring naar bijdragen

gewoon steeds weer terugkomen,terwijl je weet dat niets meer helpt


herman0167

Aanbevolen berichten

ik weet intussen dat niets voor mij meer echt helpt behalve het in het dagelijks leven zo inpassen dat ik kan werken en een gezin kan onderhouden, dat er geen ruzie is en er afspraken zijn dat ik niet met drank op contact heb met mijn gezin, ik weet dat dat niet de doelstelling is die ik moet nastreven maar op het moment is dat het best haalbare

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Herman!

Ik ben hier zelf nog maar net lid geworden dus wel een ervaringsdeskundige qua inname maar ( nog) niet qua stoppen. Tussen de regels door lees ik dat je heel graag zou willen stoppen, want waarom kom je anders steeds terug? Ik denk dat jij je eerste post hebt geschreven met een borrel op! Je klinkt en vind jezelf zielig, maar dat ben je niet. Dat is de drank die spreekt! Kom op kerel geef jezelf een schop onder je kont, giet je flessen drank in de gootsteen, keer je drank-maatjes de rug toe en ga lekker een wandeling maken! Maak een kopje thee bij terugkomst en schrijf op waarom jij nuchter wil zijn de rest van je leven. Laat je gezin, je collega's maar vooral jezelf zien dat ook jij een sterke persoon bent die ook deze verslaving achter zich kan laten...elke dag is er 1 Herman en geloof mij, wanneer jij morgen je bed uitstapt zonder vandaag aan de alcohol te hebben gezeten zal jij je zooo rete-trots voelen!! Ik wil het morgenochtend lezen Herman!! Ga je best doen vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @herman0167 goed dat je hier bent! Ik weet ondertussen ook dat niets meer helpt. Het enige dat helpt ben je zelf. Hier komen, hier schrijven, hier hulp vragen. Genoeg mensen die even met je willen zitten. Ik zit met je. Inmiddels 1 jaar nuchter, de stap gezet om de drank buiten de deur te zetten. 

Welke stap heb jij nodig om jezelf te helpen? 

hartelijke groet en de beste wensen, over een jaar is je leven anders. 

Artemis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...