Spring naar bijdragen

Terugval na herstel


NonFlying

Aanbevolen berichten

Post ik hier vol trots dat ik hersteld ben een aantal maanden terug

Ben ik weer terug geworpen door een verdoving bij de tandarts nu een week geleden. Gelukkig merk ik enige herstel. 

Na de verdoving bleef er een gezichtspijn hangen. Dit heb ik ook gehad in begin van onttrekking. Hele lijf rilde en mijn hart sloeg flink aan.

Foute boel dus. Nu een week later begint het wat te herstellen gelukkig.   Blijven we nou ons hele leven gevoelig voor dit soort dingen? 

bewerkt door NonFlying
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik hoop het niet NonFlying. Ik hoop dat we steeds ongevoeliger worden voor triggers.

Ik ben nog niet zover als jou. Ik ben morgen 6 weken benzovrij (temazepam en oxazepam) na 5 maanden gebruik. 

Soms voel ik me normaal. Om dan weer terug geworpen te worden. De slaap is nog erg verstoord. Verder heb ik last van een brandend gevoel in mijn benen en luchtbelletjes onder mijn voetzool en brainzapps. En wat lichte angst met vlagen sinds kort. 

Ik hoop dat het inmiddels weer helemaal goed met je gaat! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

@Cindy77hoi! Vrijdag zou ik 10 weken oxazepam vrij zijn, maar de afgelopen weken toch weer wat gebruikt.  In totaal 30 mg verdeeld over 4 innames. Slecht slapen blijft en ook de brainzapps als ik wil slapen. Ik merk dat een dag na de inname van de oxa de spiertrillingen en af en toe een spierschok ook weer komt opzetten. Met zoals een branderig gevoel. 

De oxa blijft als vangnet voelen terwijl ik het niet wil. Lang kan dit niet meer want ik heb er nog maar 3 en heb bij de apotheek laten vastleggen dat ze me geen temazepam en oxazepam meer mogen geven. 

Ik slik van alles om maar te kunnen slapen. Ook niet goed. Slaap is iets natuurlijks. Ik houd mijn eigen probleem in stand. Morgen start ik met een slaapoefentherapeut. Ik hoop dat ik hulp krijg om van mijn angst voor de slapeloosheid af te komen. Mijn leven staat stil en ik moet deze vicieuze cirkel echt gaan doorbreken nu. Hoe kut ik me ook voel door de angst en slapeloosheid. De oplossing ligt echt in mij. Dat voel ik. 

Gaat het met jou wel al beter?  Ik hoop het van harte!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...