karin123 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemorgen allemaal. Sinterklaas vanavond voor veel mensen. Iedereen goed geslapen? Vandaag naar het hondenveld. Pluisje zet hem op met de taperingstrips. Laat je weten hoe dat gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) . 7 december 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 7 uur geleden zei karin123: En deze lummel gaat vanmiddag weer spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Is ie ook @Roosje41. Soms ook wel een boef hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Hallo mensen wat koud vandaag Karin wat een mooie hond is zeker groot zo te zien dieren zijn zoo lief zo trouw gaat het goed met jullie allemaal ik hoop het nou meisjes een fijne dag en Karin wat gaat het goed met jou fijn hoor liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Is weer erg koud. Dikke jas maar weer aan vandaag. Hij is behoorlijk groot geworden, 70 cm schofthoogte en 44 kg. Had dat ook niet gedacht, was een verrassing dat heb je met een kruising he Wat is het duidelijk te merken dat al die spieren hebben vastgezeten al die jaren. Die zijn niets meer gewend. Ik zou hem nooit meer kunnen missen. Hoe heb ik het zo lang kunnen volhouden zonder hond, had ik veel eerder moeten doen. Het is een doel in mijn leven. Jij ook een fijne dag Wilhelmina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden