karin123 Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Goedemorgen allemaal. Ik merk heel goed dat ik wat gedaan heb, spieren die al jaren niet meer zijn gebruikt omdat ik bang was voor beweging. Wat Roosje zei, vertrouwen in lichaam kwijt. Ben gisteren twee uur bezig geweest met de douche en schoon dat ie is @Wilhelminaik ben in oktober naar de kapper geweest. Ik wilde eerst niet meer verven maar kon het toch niet laten. Ik kan het zelf niet. Misschien zou je dat kunnen proberen als je zoon een keer mee wil gaan? Roosje die angst voor het slapen heb ik ook gehad, nu een stuk minder, is vanzelf minder geworden. Ik vind dromen zo fijn, altijd al gehad. Vroeger had ik vaak vlieg dromen. Ik lees, zoals Bolletje zegt, dat de meeste mensen hier het zelfvertrouwen zijn verloren, ik ook. Bolletje heeft het weer gevonden Ik ga eens kijken vandaag bij de Action of ik een dekentje kan vinden voor mijn vader. Belde hem laatst en hij zei dat hij het zo koud had zelfs met verwarming hoog. Durf dat niet alleen, man gaat mee. Als het te druk is ben ik zo weer weg. Het virus weerhoudt mij ook van veel dingen, zo jammer. Wilhelmina van het nieuws word je ook niet goed, herken dat zeker. Niet meer lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 ik verf mijn haar altijd zelf maar ik ben zo bang ik heb 2 apparaatjes als ik ze uit doe gaat mijn tiinnites omhoog ik ben zo grijs geworden allemaal angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 2 uur geleden zei karin123: Roosje die angst voor het slapen heb ik ook gehad, nu een stuk minder, is vanzelf minder geworden. Ik vind dromen zo fijn, altijd al gehad. Vroeger had ik vaak vlieg dromen. Ik lees, zoals Bolletje zegt, dat de meeste mensen hier het zelfvertrouwen zijn verloren, ik ook. Bolletje heeft het weer gevonden Stom dat ik ook denk dat ik de enige ben die hier angst voor heeft. Ik laat me ook teveel leiden door verhalen van andere mensen die met slaapmedicatie zijn gestopt en vervolgens 4 dagen wakker liggen. Dan denk ik, zie je wel ik heb het nodig. Achteraf gezien was ik natuurlijk meer gebaat bij goede therapie, dan die rotzooi, maar dat was een stuk simpelere oplossing. Bedankt voor jullie support! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Kan iemand die je goed kent je dan misschien helpen? Dan kun je de apparaatjes inhouden en afdekken met keukenrol, zoiets. Ik ook zo grijs hoor. Had een uitgroei van 12 cm. Ik begon al grijs te worden op mijn 25ste en trok toen de haren eruit maar op een gegeven moment werd dat echt te gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Goedemorgen mensen goed geslapen ik ook alleen depressief smorgens maar dat zak weer maar we maken er een mooie dag van ik ga vandaag schilderen hondje uitlaten ik hou van muziek nou mensen maak er wat van niet zo veel kranten lezen daar word je naar van liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden