Madelief123 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Zie mijn bericht in het ‘gewone’ forum. Ik ben een vrouw van 36 en ga de komende maand mijn angstmedicatie (onder begeleiding arts) afbouwen. Een risicovolle periode voor mij om dan alcohol tegebruiken tegen de angst of onrust … vandaag: wie wil mijn maatje zijn! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) @Madelief123, ik herken die wipwap wel: pillen / alcohol. Los van de individuele verschillen zie ik hier op dit forum een groot verschil tussen de pillenslikkers en alcoholisten. Zit jij op het goede forum? Ik ben alcoholist, pillen slikken is voor mij bijzaak. Hoe is dat voor jou? 27 november 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief123 Geplaatst 28 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 13 uur geleden zei Roberto: @Madelief123, ik herken die wipwap wel: pillen / alcohol. Los van de individuele verschillen zie ik hier op dit forum een groot verschil tussen de pillenslikkers en alcoholisten. Zit jij op het goede forum? Ik ben alcoholist, pillen slikken is voor mij bijzaak. Hoe is dat voor jou? Hoi Roberto, Dat herken ik inderdaad wel. Ik slik nu pillen 'gewoon op recept'. Die gaan er nu geleidelijk af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Wat Roberto zegt is heel treffend. Alcohol is voor mij bijzaak, hoewel veel schadelijker natuurlijk. Ik ben in eerste plaats benzoverslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 iedereen heeft een mening en heeft ook het recht daartoe, maar niemand geeft rechtstreeks antwoordt op je vraag of iemand je maatje wil zijn , ik ben al jaren een op en af bezoeker van dit forum maar wil wel je maatje zijn ook al moet je soms even wachten op mijn antwoorden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph Geplaatst 21 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2022 Op 26-12-2021 om 22:05 zei herman0167: iedereen heeft een mening en heeft ook het recht daartoe, maar niemand geeft rechtstreeks antwoordt op je vraag of iemand je maatje wil zijn , ik ben al jaren een op en af bezoeker van dit forum maar wil wel je maatje zijn ook al moet je soms even wachten op mijn antwoorden dan Hoi hoi zoek je nog een maatje?,Ik ben ook op zoek naar een maatje.Il herken je verhaal met betrekking tot onrust en spanning en dan alcohol te willen.Ik ben zelf nu drie jaar geleden gestopt met drinken.Heb nog steeds wel last van piekeren en angsten maar ik ga niet weer alcohol gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden