Spring naar bijdragen

Gewicht


maxxie

Aanbevolen berichten

Ik zie dit thema heel veel voorbijkomen, maar toch ben ik benieuwd of er recent mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.

 

Ik dronk 1,5 liter speciaal bier (dus zeg 7% alcohol). Ik ben nu 3 weken gestopt, ben daarnaast gaan sporten en eet absoluut gezond en zeker niet meer.

 

Ik ben ik 3 weken - na wegen op verschillende dagen en weegschalen - gewoon 4 kilo aangekomen. Ik wil nog best geloven dat dat mss 3 is over een paar dagem het wisselt natuurlijk....maar aankomen? Hoe kan dat nou mensen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan komen doordat je door het sporten vet hebt vervangen door spierweefsel. Spierweefsel is zwaarder dan vet. Je hebt tegenwoordig weegschalen die vet en spierweefsel percentages apart aangeven. 

Je kunt ook wekelijks met een meetlint je buikomvang opmeten. Die zou toch wel moeten afnemen, want daar hoopt zich het meeste vet op.

Misschien drink je ook veel water en houdt je lichaam dat langer vast. Dat kan geen kwaad.

Geef het nog een paar weken de tijd voordat je conclusies trekt. Je lichaam zoekt een nieuw evenwicht en heeft daar even voor nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bob:

Het kan komen doordat je door het sporten vet hebt vervangen door spierweefsel. Spierweefsel is zwaarder dan vet. Je hebt tegenwoordig weegschalen die vet en spierweefsel percentages apart aangeven. 

Je kunt ook wekelijks met een meetlint je buikomvang opmeten. Die zou toch wel moeten afnemen, want daar hoopt zich het meeste vet op.

Misschien drink je ook veel water en houdt je lichaam dat langer vast. Dat kan geen kwaad.

Geef het nog een paar weken de tijd voordat je conclusies trekt. Je lichaam zoekt een nieuw evenwicht en heeft daar even voor nodig. 

Ok dank, spieren wegen meer maar een kilo aan spieren erbij trainen vergt nogal wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...