karin123 Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen allemaal. Bolletje veel plezier vandaag met je nieuwe ritme Hoe gaat het met iedereen? Gisteren naar het hondenveld geweest en veel honden geaaid Vandaag naar de Wibra nieuwe handdoeken en theedoeken, drogist, haarborstel en kam en naaiatelier jas ophalen. En misschien nog naar het bos natuurlijk. Morgen weer nieuwe regels. Begint dat gedonder weer van vooraf aan. Merk dat ik het niet prettig als iemand te dicht in mijn buurt komt, eigenlijk had ik daar altijd al een hekel aan. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ik voel wat een ellende op deze aarde mensen doen zo lelijk tegen elkaar het leven is zo mooi God heeft alles geschapen nu is het een puinhoop maar Jezus komt om ons te redden gelukkig maar liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ja @Wilhelminadat vind ik ook, het kan zo mooi zijn. Ik zoek het maar in de kleine dingen. Iedere ziel is uniek en samen zijn we 1. Voor jou een: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden