karin123 Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goede morgen allemaal. Hoe gaat het met iedereen? Wel goed geslapen. Nog steeds veel angst en stress. Ben natuurlijk ook bang voor de ophoging maar het moet gewoon. Het gaat binnenkort herfstig worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 7 uur geleden zei karin123: Goede morgen allemaal. Hoe gaat het met iedereen? Wel goed geslapen. Nog steeds veel angst en stress. Ben natuurlijk ook bang voor de ophoging maar het moet gewoon. Het gaat binnenkort herfstig worden. Hoi karin hier zo beroerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Hallo Pluisje nog niets verbetert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 uur geleden zei karin123: Hallo Pluisje nog niets verbetert? Nee alleen maar erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ben je nog aan het op of afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Hallo Lieve mensen gaat het goed met jullie ik ben nog niet de oude er waren werk mannen bij ons we moester tijdelijk in een ander huis prikkels vreselijk over 3 weken gaan ze verder ik jank de hele dag en bang alleen lief pluisje je word beter hoor ik heb ptss jij ook vreselijk Vechter hoe gaat het jongen ik scrijf jullie houd moed liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Op 27-9-2021 om 20:12 zei karin123: Ben je nog aan het op of afbouwen? Nee ben nu weer aan het afbouwen met de lorazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Ik hoop dat het een beetje lukt @Pluisje53. Ga niet te snel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Houdt moed @Wilhelminahet gaat een keer over. Dat verhuizen naar een ander huis is helemaal niets waard, dat begrijp ik, zou er ook niet aan moeten denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 4 uur geleden zei karin123: Ik hoop dat het een beetje lukt @Pluisje53. Ga niet te snel he Nee ik doe heel rustig aan met afbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden