Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 29-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal en welkom Fran. Gelijk even je berichtje van gisteren erbij halen met jouw vraag.

  •  
  •  

Tja, moet van de dokter?! Ik heb ze nu op illegale wijze. voel mij onwijs depri en angstig wil t niet. Wil eerst van m'n depressie af. Maar weet niet of dat wel samen gaat

 

Hoe lang slik je al, tja en op illegale wijze pillen slikken is dom. Krijg je van de arts helemaal niets meer? Als je lang en veel slikt gaat het zich op een gegeven moment tegen je werken dus het versterkt het gevoel van somberheid. Je schrijft dat je erg bang bent, en depri. Probeer dat woord depri eens te vervangen door somberheid?

Dus die sombere gevoelens kunnen juist komen doordat je te lang slikt.

Door veel hier te schrijven over jouw gevoelens deel je en wordt het misschien wat minder moeilijk voor je maar zoals iedere verslaving waar je vanaf wilt komen is het hard werken en niet makkelijk.

Probeer veel te drinken gezond te eten en veel te rusten wat lichaam en geest moeten hard werken. En heeeeeel langzaam afbouwen.

 

@Franchet is gewoon klote dat ze onbeperkt beschikbaar zijn voor me :(

 

Nee Franc. Het is jouw eigen verantwoording of je ze besteld of niet. Neem het heft in eigen handen. Jouw leven, jouw verantwoording.

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal en welkom Fran. Gelijk even je berichtje van gisteren erbij halen met jouw vraag.

  •  
  •  

Tja, moet van de dokter?! Ik heb ze nu op illegale wijze. voel mij onwijs depri en angstig wil t niet. Wil eerst van m'n depressie af. Maar weet niet of dat wel samen gaat

 

Hoe lang slik je al, tja en op illegale wijze pillen slikken is dom. Krijg je van de arts helemaal niets meer? Als je lang en veel slikt gaat het zich op een gegeven moment tegen je werken dus het versterkt het gevoel van somberheid. Je schrijft dat je erg bang bent, en depri. Probeer dat woord depri eens te vervangen door somberheid?

Dus die sombere gevoelens kunnen juist komen doordat je te lang slikt.

Door veel hier te schrijven over jouw gevoelens deel je en wordt het misschien wat minder moeilijk voor je maar zoals iedere verslaving waar je vanaf wilt komen is het hard werken en niet makkelijk.

Probeer veel te drinken gezond te eten en veel te rusten wat lichaam en geest moeten hard werken. En heeeeeel langzaam afbouwen.

 

@Franchet is gewoon klote dat ze onbeperkt beschikbaar zijn voor me :(

 

Nee Franc. Het is jouw eigen verantwoording of je ze besteld of niet. Neem het heft in eigen handen. Jouw leven, jouw verantwoording.

 

 

Goedemorgen bolletje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal en welkom Fran. Gelijk even je berichtje van gisteren erbij halen met jouw vraag.

  •  
  •  

Tja, moet van de dokter?! Ik heb ze nu op illegale wijze. voel mij onwijs depri en angstig wil t niet. Wil eerst van m'n depressie af. Maar weet niet of dat wel samen gaat

 

Hoe lang slik je al, tja en op illegale wijze pillen slikken is dom. Krijg je van de arts helemaal niets meer? Als je lang en veel slikt gaat het zich op een gegeven moment tegen je werken dus het versterkt het gevoel van somberheid. Je schrijft dat je erg bang bent, en depri. Probeer dat woord depri eens te vervangen door somberheid?

Dus die sombere gevoelens kunnen juist komen doordat je te lang slikt.

Door veel hier te schrijven over jouw gevoelens deel je en wordt het misschien wat minder moeilijk voor je maar zoals iedere verslaving waar je vanaf wilt komen is het hard werken en niet makkelijk.

Probeer veel te drinken gezond te eten en veel te rusten wat lichaam en geest moeten hard werken. En heeeeeel langzaam afbouwen.

 

@Franchet is gewoon klote dat ze onbeperkt beschikbaar zijn voor me :(

 

Nee Franc. Het is jouw eigen verantwoording of je ze besteld of niet. Neem het heft in eigen handen. Jouw leven, jouw verantwoording.

 

Bedankt @bolletje ik slik ze nu ongeveer 3 maanden eerst Clonazepam nu Lorazepam. 3.5 week geleden was ik bijna helemaal afgebouwd, tot een ongeveer een halve a hele per dag. De afgelopen 3 weken zat ik tussen de 3 en 5 mg. 

ZIt nu ongeveer een jaar in de somberte. Merk dat ik mij de laatste tijd steeds meer afsluit.  Gisteren heb ik het bij 2.5 mg gehouden.. Morgen zal ik ook mijn psychiater mailen en het delen met mijn SPVer.

helaas heb ik juist de neiging om de hele dag niets te doen.

morgen slik ik ook 3 weken Citalopram. Hopelijk gaat dat wat doen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...