Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 28-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei karin123:

Goede morgen allemaal. Hier weer geen zon. Met deze temperaturen vind ik de zon wel lekker maar ja....

Ben gisteren voor het eerst na 5 maanden weer op het hondenveld geweest met man en ik was iets minder bang.

http://indachtig.nl/wp-content/uploads/2015/04/zon-1-1024x612.jpg

Goedemorgen meis wat fijn om te horen ik heb ook redelijk geslapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Pluisje53:

 Dat doe je goed hoor 

Alleen weet de dokter dat niet... Ik voel mij er heel erg schuldig over en wil graag eerlijk zijn.. en ben bang dat ze mij niet meer willen helpen bij de GGZ als ze mijn "echte" verhaal qua medicatie weten.. het is gewoon klote dat ze onbeperkt beschikbaar zijn voor me :(

bewerkt door Franc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Franc. Die kl.ten pammetjes he, ik heb ze ook misbruikt tig jaar lang, wel gekregen van de huisarts. Welke benzo gebruik je? En hoe lang? Ik denk ook net zoals Pluisje zegt, eerst de Citalopram opbouwen en als je minder angstig en depressief bent de benzo pas afbouwen, niet alles tegelijk, dan weet je niet wat waar van komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Franc:

Alleen weet de dokter dat niet... Ik voel mij er heel erg schuldig over en wil graag eerlijk zijn.. en ben bang dat ze mij niet meer willen helpen bij de GGZ als ze mijn "echte" verhaal qua medicatie weten.. het is gewoon klote dat ze onbeperkt beschikbaar zijn voor me :(

Ja gewoon eerlijk zijn dan helpen ze je wel hoor je moet hulp erbij hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

welkom Franc. Die kl.ten pammetjes he, ik heb ze ook misbruikt tig jaar lang, wel gekregen van de huisarts. Welke benzo gebruik je? En hoe lang? Ik denk ook net zoals Pluisje zegt, eerst de Citalopram opbouwen en als je minder angstig en depressief bent de benzo pas afbouwen, niet alles tegelijk, dan weet je niet wat waar van k

Was 3 weken geleden bijna afgebouwd.. nu slik ik tussen de 3 en 5mg Lorazepam. In totaal nu een aantal maanden aan de pammen. Eerst Clonazepam en nu deze. Inmiddels worstel ik al een jaar met depressie en angst.. Best wel schrikken dat besef..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-8-2021 om 09:50 zei karin123:

Goede morgen allemaal. Hier weer geen zon. Met deze temperaturen vind ik de zon wel lekker maar ja....

Ben gisteren voor het eerst na 5 maanden weer op het hondenveld geweest met man en ik was iets minder bang.

Zonneschijn-1024x680-1.jpg

Wat fijn, Karin, dat je je al wat beter voelt en dat je weer af en toe gaat wandelen! 

Veel groetjes, Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...