karin123 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemorgen allemaal. De zon schijnt hier. Ik zit nu 6 weken op 150 mg Venlafaxine en wil 3 maanden hier op blijven staan. Dan kijken of ik ga verhogen, ik denk het wel tot het hoogste 225 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 5 uur geleden zei karin123: Goedemorgen allemaal. De zon schijnt hier. Ik zit nu 6 weken op 150 mg Venlafaxine en wil 3 maanden hier op blijven staan. Dan kijken of ik ga verhogen, ik denk het wel tot het hoogste 225 mg. Goedemiddag karin fijn dat je daar ni op staat ik heb een fout gemaakt ik ben mijn verhoging vergeten 3 dagen en heb nare gedachten nu nooit gehad ook niet met afbouw van de lorazepam of ophoging ben zo bang nu dat het gevoel niet meer weg trekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemiddag Pluisje. Ben net even met hond en man naar de vijver geweest en nu totaal uitgeput helaas. Ik dacht dat je even op hetzelfde zou blijven en kijken hoe dat ging. Het gevoel gaat wel weg Pluisje, rustig afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 4 uur geleden zei karin123: Goedemiddag Pluisje. Ben net even met hond en man naar de vijver geweest en nu totaal uitgeput helaas. Ik dacht dat je even op hetzelfde zou blijven en kijken hoe dat ging. Het gevoel gaat wel weg Pluisje, rustig afwachten Wel fijn dat je er even uit bent geweest ja dat was nog van de verhoging van 3 weken terug ja zo stom dat hoop ik wel pff waar ben ik toch mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Komt wel goed Pluisje, niet overal zorgen om maken en rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 14 minuten geleden zei karin123: Komt wel goed Pluisje, niet overal zorgen om maken en rustig aan doen. Doe ik meis maar het is zo.n naar gevoel die gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden