Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 21-08-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei karin123:

Goede morgen allemaal. Goed geslapen zoals meestal. Even kijken of ik nog met man en hond naar de vijver ga vanmiddag, of ik durf en genoeg energie heb. Ik hoop het.

mooie-rivier-696x446.jpg

Goedemiddag karin dat zou fijn zijn ik wordt met de dag zieker vande lorazepam kan niet meer nadenken of zo als ik hem in neem dan zo beroerd het is vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het denken gaat wel redelijk, heb ik lang niet gekund met de Olanzepine. Ik denk teveel. Kon gisteravond niet in slaap komen, zag om half 3 nog de wekker. Ik dacht aan de tuin en daar heb ik al zo lang een hekel aan, kan dat ding niet meer zien, de voortuin dan. Ik wil graag de struiken eruit en gras erin dan kan man het maaien. Heb het al jaren tegen mijn zin gedaan en kan het niet meer opbrengen.

Dat denken komt wel weer Pluisje, rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Het denken gaat wel redelijk, heb ik lang niet gekund met de Olanzepine. Ik denk teveel. Kon gisteravond niet in slaap komen, zag om half 3 nog de wekker. Ik dacht aan de tuin en daar heb ik al zo lang een hekel aan, kan dat ding niet meer zien, de voortuin dan. Ik wil graag de struiken eruit en gras erin dan kan man het maaien. Heb het al jaren tegen mijn zin gedaan en kan het niet meer opbrengen.

Dat denken komt wel weer Pluisje, rustig aan.

Dat is fijn dat het denken weer war beter gaat meis  nee dat kun je dan ook niet meer opbrengen  ja aan mijn hoofd is ook te veel gekloot hoor vreselijk lorazepam eraf diazepam erop eraf lorazepam er weer op fevarin omhoog  het hoofd weet niet meer waar het aan toe is langzaam en dan wordt ik bang dat het niet meer goed komt  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Dat op en neer gaan werkt niet, ik ken dat, deed dat ook heel vaak jaren geleden. Van Oxa naar Dia en weer terug etc.. Gewoon maar zo laten en niet meer wisselen dat bevalt toch niet. Het komt wel weer goed, geduld hebben:rose:

Dankje wel ja soms van die nare gedachten heb je toen lang op de dia gestaan voor dat je weer terug ging naar de oxa ik stond op 4.25 aan dia en ben weer terug gezet op 1 mg lorazepam  mischien was het wel veel te weinig  vanaf die tijd kan ik moeilijk denken en dan de fevarin nog ophogen op de paaz :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pluisje53:

Dankje wel ja soms van die nare gedachten heb je toen lang op de dia gestaan voor dat je weer terug ging naar de oxa ik stond op 4.25 aan dia en ben weer terug gezet op 1 mg lorazepam  mischien was het wel veel te weinig  vanaf die tijd kan ik moeilijk denken en dan de fevarin nog ophogen op de paaz :rose:

De angststoornis zit ook bij ons in de familie dus moet al extra voorzichtig zijn  maar daar denken de artsen niet aan :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ongeveer 5 jaar op de DIa gestaan en toen ook nog afgewisseld met Oxa en ook samen gebruikt, het was een zooitje. Daarvoor 20 jaar op Oxa. Heb net even opgezocht en ik vond dat 1 mg Lorazepam 5 mg Diazepam is. Ik weet zo niet hoe de Asthon Manual omrekent. Artsen denken dat het allemaal heel gemakkelijk gaat, tot ze het zelf moeten meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei karin123:

Ik heb ongeveer 5 jaar op de DIa gestaan en toen ook nog afgewisseld met Oxa en ook samen gebruikt, het was een zooitje. Daarvoor 20 jaar op Oxa. Heb net even opgezocht en ik vond dat 1 mg Lorazepam 5 mg Diazepam is. Ik weet zo niet hoe de Asthon Manual omrekent. Artsen denken dat het allemaal heel gemakkelijk gaat, tot ze het zelf moeten meemaken.

Ja meis dat heb je goed laten ze het zelf maar eens meemaken je meis wat lang ik vondt van mzelf al lang 2 jaar lorazepam en van de diazepam hebben ze je snel vanaf gehaald ja meis laten ze het zelf maar eens mee maken vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...