karin123 Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Goede morgen allemaal. We hebben een zomer zoals het vroeger was en dat bevalt mij wel, zo hoort het in Nederland ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Hallo Lieve mensen mooi hoor Karin vannacht slecht geslapen tinnitus ging zo te keer hebben jullie goed geslapen ik wens jullie een fijne dag liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Goedemorgen wil en karin ik heb slecht geslapen helaas weer een lange dag heb veel last van de fevarin helaas en de ademhaling is ook klote weer bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Pluisje ik hoop dat je gauw beter word die rot pillen je wil nu je rust hebben probeer rust te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Pluisje ik hoop dat je gauw beter word die rot pillen je wil nu je rust hebben probeer rust te nemen Ja dst probeer ik ook wil maar lukt niet echt het is vreselijk ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 20 minuten geleden zei Pluisje53: Ja dst probeer ik ook wil maar lukt niet echt het is vreselijk ❤ Ja je bent nu uitgeput huil als je kan en niet slapen ook nog je bent dan zo moe ik slaap heel weinig ben vanmiddag gaan liggen 5 minuten schrik ik wakker dan moet ik denken waar ben ik jaren lang slecht geslapen bromezepam 45 lang geslikt niet goed voor hersens kut dokters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Ja je bent nu uitgeput huil als je kan en niet slapen ook nog je bent dan zo moe ik slaap heel weinig ben vanmiddag gaan liggen 5 minuten schrik ik wakker dan moet ik denken waar ben ik jaren lang slecht geslapen bromezepam 45 lang geslikt niet goed voor hersens kut dokters Ja dat ben ik ook hoor kwaad op die * dokters ik slik nu iets langer dan 2 jaar lorazepam ik heb er nog 1 waar ik vanaf moet nee lieve wil is niet goed voor je hersenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden