Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 29-07-2021.


Aanbevolen berichten

Karin mooie fotos hoor gaat het goed met jullie ik hoop het nou bij ons Bracha was zo ziek hoge koorst had ze ergens een ontsteking gaat nu beter maar ik ben kapot steeds bij dokter geweest dus veel spanning en prikkels zo veel en ben bang bang om flauw te vallen het ging best goed  vandaag uitslag  van bloedonderzoek  Dag mensen  :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Wilhelminafijn dat het met Bracha beter gaat, je kan je ook zo veel zorgen maken om je hondje dat ken ik wel. Ik ben ook vaak bang om flauw te vallen maar het is nog steeds niet gebeurd en gaat bij jou ook niet gebeuren:rose: Het is de angst en de spanning die je dat laten denken. Met je bloed zal alles wel goed zijn Wilhelmina maar altijd goed om het te laten onderzoeken. Een kusje van mij aan Bracha:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei karin123:

Pluisje eerst moet toch de AD op de goede hoeveelheid zitten en dat duurt even. Even volhouden nog, je kunt het:rose:

Goedemorgen karin ja ze willen gelijk door naar de 100 mg in nog geen 9 dagen dat vundt ik teveel meis plus dan de tolerantie van de lorazepam er nog bij vreselijk :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje kun je niet aangeven dat je nog even wilt wachten met ophogen? Of misschien is het een goed idee het nu al te doen omdat je met zulke grote angsten zit. Misschien heb je dan ook minder last van de tolerantie van de Lorazepam. Hoeveel Fevarin slikte je vroeger altijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...