Spring naar bijdragen

Butterfly


Butterfly

Aanbevolen berichten

Na 15 jaar dagelijks gedronken te hebben, heb ik nu sinds 3 dagen geen druppel meer op. Ik ben trots op mezelf maar kan het met niemand delen omdat niemand op de hoogte is van hoe moeilijk dit voor mij is...

Is het echt zo erg dat ik hulp, steun nodig heb? Ik weet het niet... Toch ben ik op zoek gegaan op internet, heb dit forum gevonden en me aangemeld dus schijnbaar is er toch een bepaalde behoefte aan kontakt met anderen.

Als ik erover nadenk wat ik mijn lichaam al die jaren aangedaan heb, slaat de schrik me om het hart. Ik wil niet meer drinken maar weet ook heel goed wat mijn 'valkuilen' zijn. Ik hoop dat ik op zulke momenten hier wat steun en (h)erkenning vind...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Butterfly:

Schrijf lekker mee.
Mede dankzij dit forum, drink ik nu bijna 10 weken niet.

Het is hier een beetje zoals in het dagelijkse leven:

- er worden serieuze onderwerpen besproken (meestal over alcohol)
- minder serieuze onderwerpen besproken (meestal niet over alcohol)
- er wordt gekibbeld
- er wordt geknuffeld (dit klinkt wat klef, maar ik wist er even geen ander woord voor te vinden)
etc.

In het begin moest ik erg wennen en had ik er mijn vraagtekens bij of het forum me zou helpen om van de drank af te blijven.
En ja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Butterfly,

Welkom hier op het forum, knap dat je al 3 dagen niet hebt gedronken. Ga zo door. Ik weet niet of je ook de Tactus therapie gaat volgen. Ik kan het je wel aanbevelen, want daar doorstond ik gisteren een half jaar droog.
Succes, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...