Love Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Hallo allemaal Ik en een vrouw van 35 jaar en ik drink in het weekend altijd zodra het weekend word neem ik een drankje of een halve fles wodka ben je dan ook en alcoholist? Mijn vraag hierna is omdat als ik drink ik zeker 8 drankjes drink en erg dronken word. Ik stop niet meer makelijk als ik eenmaal begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Ik denk dat je je niet teveel moet blindstaren op het woord alcoholist. Als jij er last van hebt dat je op deze manier drinkt, als je drinkt terwijl je het niet wilt, als je meer drinkt dan je wilt, als je niet kunt stoppen... dan heb je een probleem om op te lossen. Voor de één is elke dag een fles bier prima en normaal. Voor een ander is één dag in de week twee glazen wijn problematisch. Het zit hem puur in of jij de drank beheerst, of de drank jou. bumperjim en Allinme reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 (bewerkt) Het gaat idd niet om het woord, maar het gaat erom of je er zelf blij mee bent met die 8+ drankjes en het feit dat je niet makkelijk kan stoppen als je eenmaal begint. Het feit dat je hier bent suggereert van niet. Dus is het wellicht tijd om ermee te stoppen 10 juli 2021 bewerkt door bumperjim Love reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden