karin123 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Weer goed geslapen. Het weer gaat iets beter worden nu maar hopen dat het niet meer zo warm wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Goedemorgen allemaal goed geslapen ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 3 uur geleden zei karin123: Goedemorgen allemaal. Weer goed geslapen. Het weer gaat iets beter worden nu maar hopen dat het niet meer zo warm wordt. Goedemiddag karin fijn dat het iets beter begint te worden hier nog pet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Pluisje alleen het slapen gaat redelijk de rest is knudde. Ik lig al weken op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 8 minuten geleden zei karin123: Pluisje alleen het slapen gaat redelijk de rest is knudde. Ik lig al weken op de bank. Ja meis het is toch vreselijk hoor ik kan ook niet veel meer en dan die stomme ademhaling er nog bij vanmorgen was het iets minder gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Pluisje moet je daar nog veel doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Hallo Pluisje en Karin ik ben zo depressief kom niks uit mijn handen ik hoop dat het met jullie ook beter gaat liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 33 minuten geleden zei karin123: Pluisje moet je daar nog veel doen? Nee ik doe niet veel hoor Geen puf voor hoe ga jij met je ademhaling om.meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 31 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo Pluisje en Karin ik ben zo depressief kom niks uit mijn handen ik hoop dat het met jullie ook beter gaat liefs wil Ja hier ook nergens geen zin in wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Wilhelmina hier ook nergens zin in ben veel te moe. De ademhaling laat ik maar gewoon zoals die is, kan er ook niets aan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 1 uur geleden zei karin123: Wilhelmina hier ook nergens zin in ben veel te moe. De ademhaling laat ik maar gewoon zoals die is, kan er ook niets aan veranderen. Nee is alleen zo.n naar gevoel meis vreselijk hopelijk trekt dat ooit weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Hey Pluisje, zit je nog op de Paaz? Krijg je daar ook therapie? Dat hielp bij mij echt wel om mijn aandacht wat af te leiden van mijn angsten, ademhaling enz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 Hey Bolletje, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden