Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 28-6-2021.


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei karin123:

Goedemorgen allemaal. Hier weer goed geslapen omdat ik de GGZ heb afgebeld en dus geen verplichtingen heb.

Wilhelmina hoe gaat het?

Goedemorgen karin wat fijn om te horen dat je goed geslapen hebt hoe is het met de ademhaling vorige week was het weer even goed nu weer slecht helaas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Pluisje hier nog steeds hetzelfde met de ademhaling. Laten ze je op de Diazepam zitten? Ik denk het wel he. Mag je in het weekend nog naar huis toe?

Ja die ademhaling wordt je helemaal gek van ja ik sta op de diazepam maar het doet niks heb jij ook dat gevoel van zelf ademhalen ik wordt er gek van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

Ik heb ook dat gevoel van zelf moeten ademen. Maar hoeft niet natuurlijk want als je slaapt gaat het ook gewoon door.

Dat klopt meis ja als je slaapt dan gaat die ook vanzelf maar als je wakker wordt dan begint het weer heb zelfs een scan gehad van mijn hoofd maar niks te vinden had jij dat voor de afbouw ook toen im rustig afbouwde had ik er geen last van met de snelle afbouw is hey begonnen weken later nu over op de diazepam van0.63 lorazepam naar de dia 3.25 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...