femke Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hallo allemaal ik ben Femke. Ik moet hier dus nog heel erg aan wennen zeg.Ik heb de afgelopen week al aardig wat gelezen hier. Ik ben gisteren naar de huisartsgeweest, het moet nu toch maar eens afgelopen zijn. Ik heb nu medicijnen gekregen.Dus dit is m'n tweede dag. Ik ga ervoor, ik wil verder zonder alcohol.Maar wat zal het soms moeilijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hallo Femke,Goed dat je naar je huisarts bnet gegaan. En nu hier gaat schrijven, om iets aan je drankgebruik te doen.Ik wens je veel succes. Op het draadje ditjes en datjes, ontmoeten we elkaar.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hallo Femke,Welkom op dit forum met lotgenoten. Het geen maat kunnen houden is hier het grote gemeenschappelijke probleem. En dan vooral wat betreft alcohol. Wat dat betreft zit je hier dus goed als je wilt praten over je alcoholprobleem. Je kunt hier gesteund worden in je strijd en je kunt misschien anderen ook weer tot steun zijn door je ervaringen te delen.Welke medicijnen heb je voorgeschreven gekregen? Campral misschien? En heeft je arts het ook gehad over eventuele doorverwijzing naar een instelling voor verslavingszorg? Daar zijn ze namelijk veel meer op de hoogte van de problematiek gerelateerd aan o.a. alcoholverslaving en kunnen ze samen met jou een weg uitstippelen om je verslaving te overwinnen of in elk geval onder controle te houden. Maar misschien komt dat later nog aan de orde als de medicijnen niet de gewenste uitwerking hebben...Ik vind het moedig dat je de stap om er wat aan te doen genomen hebt. Nu is het een kwestie van volhouden en doorzetten... Veel succes. En kom eens meepraten op de rubriek Ditjes en Datjes, Dagdraadje...Groetjes, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hoi Femke,Van harte welkom op dit forum.Veel sterkte, en schrijf maar lekker mee hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 dag femke,ik ben ook nog nieuw, twee dagen geleden heb ik me aangemeld; ik vind het niet makkelijk, maar het gaat me vast lukken, dat hoop ik voor jou ook, zet 'm op, femkegroeten van en succes gewenst door bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 hoi femke we zijn blij dat je met ons de stap genomen hebt.ik weet nog goed de angst de eerste paar dagen en moet je nu zien 3 weken later voelen we ons al een stuk beter .hou vol het wordt snel beter groet lucas en maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden