femke Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hallo allemaal ik ben Femke. Ik moet hier dus nog heel erg aan wennen zeg.Ik heb de afgelopen week al aardig wat gelezen hier. Ik ben gisteren naar de huisartsgeweest, het moet nu toch maar eens afgelopen zijn. Ik heb nu medicijnen gekregen.Dus dit is m'n tweede dag. Ik ga ervoor, ik wil verder zonder alcohol.Maar wat zal het soms moeilijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hallo Femke,Goed dat je naar je huisarts bnet gegaan. En nu hier gaat schrijven, om iets aan je drankgebruik te doen.Ik wens je veel succes. Op het draadje ditjes en datjes, ontmoeten we elkaar.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...