Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei LoukePetouke:

wat heeft da dan als bijwerkingen

Ik kreeg daarvan een zeldzame bijwerking, mijn toenmalige psychiater legde dit uit dat ik daar aanleg voor heb, voor die bijwerking. Ik woonde toen nog in een groot appartement, ik had Femke naast me op het bed en ik hoorde haar meer als 10 meter verder in de living. Ik was wel gaan kijken in de living, maar ik durfde daarna niet meer uit mijn bed komen. Ik had angst mezelf wat aan te doen. Ik zag overal dingen die er niet waren. Ik had angst uit het venster te springen. Ik heb daar slechts een pilletje van ingenomen en daarna nooit meer. 

Die psychiater is de hoofdpsychiater van de Alexianen Tienen op gebied van verslaving. 

Geplaatst
1 uur geleden zei LoukePetouke:

waar halen ze het toch n afdeling vr demente personen daar ben jij nog veel te goed vr je schrijft heel helder

Als ik het me goed herinner werd ik toen opgenomen op de afdeling die ze nu ouderenpsychiatrie2 noemen. Daar zitten bejaarde mensen of met gelijkaardige problemen. De echt demente zitten op ouderenpsychiatrie1, waar ik ook zeer lang verbleef, ouderenpsychiatrie1 is slechts een tussenstation naar een andere afdeling of woonzorgcentrum. Ik kwam toen onder de hoede van mijn huidige psychiater, die heeft me toen erg goed geholpen en ik heb toen een lange tijd niet meer gedronken. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...