karin123 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Hallo mensen Karin en Pluisje wat stil op het forum liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 21 uur geleden zei Wilhelmina: Hallo mensen Karin en Pluisje wat stil op het forum liefs wil Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Zeker stil... Niet veel te melden. Ben heeeeel rustig aan afbouwen dia. In ong. 24 dagen van 10 naar 9 mg. 14 dagen 10 als startbasis, daarna om dec10 dagen 5 mg er af. Ben bang voor de voortgang van de afbouw.... Dagen moeilijk...doelloos. Lig veel op bed in donker.. Voelt alsof mijn leven is afgepakt. Daarnaast spelen nog grote problemen met 1 van mijn ( volwassen) kinderen. Dag voor dag. Uur voor uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 2 uur geleden zei Hoeverder: Zeker stil... Niet veel te melden. Ben heeeeel rustig aan afbouwen dia. In ong. 24 dagen van 10 naar 9 mg. 14 dagen 10 als startbasis, daarna om dec10 dagen 5 mg er af. Ben bang voor de voortgang van de afbouw.... Dagen moeilijk...doelloos. Lig veel op bed in donker.. Voelt alsof mijn leven is afgepakt. Daarnaast spelen nog grote problemen met 1 van mijn ( volwassen) kinderen. Dag voor dag. Uur voor uur... gerda ik wens je heel veel sterkte ermee het is moeilijk houd vol gr gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 4 uur geleden zei gerda: gerda ik wens je heel veel sterkte ermee het is moeilijk houd vol gr gerda Gerda je heb het zo moeilijk zo triest ik wens je rust en genezing we denken aan je liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 6 uur geleden zei Hoeverder: Zeker stil... Niet veel te melden. Ben heeeeel rustig aan afbouwen dia. In ong. 24 dagen van 10 naar 9 mg. 14 dagen 10 als startbasis, daarna om dec10 dagen 5 mg er af. Ben bang voor de voortgang van de afbouw.... Dagen moeilijk...doelloos. Lig veel op bed in donker.. Voelt alsof mijn leven is afgepakt. Daarnaast spelen nog grote problemen met 1 van mijn ( volwassen) kinderen. Dag voor dag. Uur voor uur... Ik wens je het beste wil 4 uur geleden zei gerda: gerda ik wens je heel veel sterkte ermee het is moeilijk houd vol gr gerda 6 uur geleden zei Hoeverder: Zeker stil... Niet veel te melden. Ben heeeeel rustig aan afbouwen dia. In ong. 24 dagen van 10 naar 9 mg. 14 dagen 10 als startbasis, daarna om dec10 dagen 5 mg er af. Ben bang voor de voortgang van de afbouw.... Dagen moeilijk...doelloos. Lig veel op bed in donker.. Voelt alsof mijn leven is afgepakt. Daarnaast spelen nog grote problemen met 1 van mijn ( volwassen) kinderen. Dag voor dag. Uur voor uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Karin en Pluisje het is stil op het forum niks aan hoor Karin en pluisje en Vechter gaat het goed hopelijk wel en Hoeverder met jou komt het ook goed liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden