Hoeverder Geplaatst 19 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2021 Beste medestrijders, kennen jullie ook mensen die dit alles met goed gevolg hebben doorstaan?? Dit om hoop en kracht uit te putten... Benieuwd naar hun verhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 @Hoeverder Heb je de succesverhalen op Benzobuddies al weten te vinden? https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/15231-succesverhalen-op-benzobuddiesorg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Gevonden!!! Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AllesJunk Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hallo Hoeverder, Speciaal voor dit topic een account gemaakt. Jarenlang ben ik in de macht van Benzo’s geweest, tot ik op een bepaald moment 45mg dormicum slikte per nacht om te kunnen slapen. Onder behandeling geweest bij een verslavingskliniek, maar die deden het niet op mijn tempo en dat stoorde me. Uiteindelijk cold turkey afgekickt in 2018/2019. ik wil je niet adviseren cold turkey te gaan, ik wil je alleen laten weten dat het mogelijk is! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yassine Geplaatst 1 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2023 Nootmuskaat ronde bolletjes halen bij supermarkt 5 bolletjes malen in de blender met een half liter melk. Opdrinken dan die troep benzo,s niet meer aanraken je bent binnen 3 uur van die shit af. Zo ben ik gestopt , werkt ook voor antipsychotica gegarandeerd werkt 100% heb gekregen van een mocro imam met veel kennis over ziektes en medicijnen soort medicijnman uit marokko Graag 2 weken geen autorijden je wordt erg duizelig in begin Succes MocroBoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvh Geplaatst 2 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2023 Op 1-7-2023 om 02:30 zei Yassine: Nootmuskaat ronde bolletjes halen bij supermarkt 5 bolletjes malen in de blender met een half liter melk. Opdrinken dan die troep benzo,s niet meer aanraken je bent binnen 3 uur van die shit af. Zo ben ik gestopt , werkt ook voor antipsychotica gegarandeerd werkt 100% heb gekregen van een mocro imam met veel kennis over ziektes en medicijnen soort medicijnman uit marokko Graag 2 weken geen autorijden je wordt erg duizelig in begin Succes MocroBoy hoeveel en hoe lang heb je het gebruikt? de benzo's ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yassine Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik heb de Xanax van 2010 tot 2017 geslikt. Daarna met behulp van nootmuskaat afgekickt groetjes Jason Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden