Hosanna Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Hoi, heel veel sterkte iedereen en overwinning gewenst. Ik ben nu klaar met de benzo hel. Heb er twee jaar aangezeten, twee jaar afgebouwd, en twee jaar zonder geleefd waarin ik niet kon functioneren en steeds toch heel veel klachten last had van de benzodiazepinen. Heb me aangemeld om een ander tot steun te kunnen zijn en begrip ervaring te delen een hart onder de riem te steken. Dit is het meest moeilijke wat ik in mijn leven heb overwonnen. Jullie zijn sterk en toppers hou vol hou moed geef nooit op. Het is niet normaal dat je dit heb moeten meemaken of meemaakt. Het gaat jullie lukken. Heel veel liefs van mij Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Wat fijn dat je eraf bent aan welke benzo heb jij gezetten ik ben nu aan het afbouwen met de lorazepam het is behoorlijk zwaar ik heb er 2 en half jaar aangezetten maar zoveel klachten vreselijk nu met de afbouw ook veel klachten helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Wow, Hosanna, bedoel je dat je na de ontwenning nog 2 jaar lang zoveel klachten had dat je niet kon functioneren? Dat is wel heel heftig! Maar nu sta je er weer helemaal? Geweldig gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Op 4-5-2021 om 08:23 zei Hosanna: Hoi, heel veel sterkte iedereen en overwinning gewenst. Ik ben nu klaar met de benzo hel. Heb er twee jaar aangezeten, twee jaar afgebouwd, en twee jaar zonder geleefd waarin ik niet kon functioneren en steeds toch heel veel klachten last had van de benzodiazepinen. Heb me aangemeld om een ander tot steun te kunnen zijn en begrip ervaring te delen een hart onder de riem te steken. Dit is het meest moeilijke wat ik in mijn leven heb overwonnen. Jullie zijn sterk en toppers hou vol hou moed geef nooit op. Het is niet normaal dat je dit heb moeten meemaken of meemaakt. Het gaat jullie lukken. Heel veel liefs van mij Wat fijn nu op weg naar een pillen loos leven liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Wat geweldig Hosanna!!!! Maar 2 jaar na stop niet kunnen functioneren... Schrik er wel van.... Wat waren je klachten na afbouw? En waar moest je van afbouwen en van welke hoeveelheden ? Deze vragen om een idee te krijgen waarop voor te bereiden... En heb je afgebouwd vlgs. Ashton of anderszins? Maar dat het je is gelukt... RESPECT!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerda Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 gerda wat knap van jullie dat je hebt afgebouwd .ik heb oxzazepam afgebouwd ik heb niet meer dan 5 mg geslikt en vaak 2%mg een jaar lang en heb die in 2maanden afgebouwd .ik heb nu na 3maanden nog last van bijwerkingen en veel hyperventileren wat heel vervelend is en daar ben je zo moe van ik slik nu nog sertraline een AD en wil die nu gaan afbouwen .heeft iemand daar ervaring mee ? ik wens jullie veel sterkte met alles gr gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerry Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Ik ben ook aan het afbouwen gegaan ik nu 14 dagen niks meer gehad.Maar ik heb veel last van bijwerkingen zoals slecht slapen,onzeker watten gevoel in mijn hoofd ,nare dromen vroeg wakker.Zijn er nog meer mensendie deze klachten ervaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jip Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Hallo, zijn er ook mensen die overwegen om niet af te bouwen? Ik heb soms het gevoel om het nu maar te laten voor wat het is. Heb in november seroxat moeten afbouwen in 4 weken van de ha.. wist ik veel... in een vreselijke situatie beland en nu weer aan de medicijnen dus.. die ik dus nooit weer wil afbouwen... is dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NancyV Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Op 13-5-2022 om 09:13 zei Gerry: Ik ben ook aan het afbouwen gegaan ik nu 14 dagen niks meer gehad.Maar ik heb veel last van bijwerkingen zoals slecht slapen,onzeker watten gevoel in mijn hoofd ,nare dromen vroeg wakker.Zijn er nog meer mensendie deze klachten ervaren? Helaas wel. 6 uur op 5 nachten. Ik zou graag gerustgesteld worden. Deze ochtend een uur geslapen. En gedroomd! Niets gevoeld, opeens ging de wekker. Ik heb de indruk of je nu afbouwt of niet, je die klachten toch hebt. Ik ga deze avond Valeriaan proberen. Spannend. Groetjes NancyV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden