Spring naar bijdragen

In het oog van de storm


Vic

Aanbevolen berichten

Een week en weekend van dry. Wat het waard is, zakelijk belangrijke afspraken gehad. Nu heb ik het verdiend zegt het monster. Ik merkte het vanmorgen al. Rond half vier(PM) mijn laatste teams-overleg gehad. BAM, fles wijn open, nu een halve fles op. Duizend gedachten door mijn hoofd, primair maar even mijn gevoel wegschrijven. Zo raar, willen delen en zo van mijn voetstuk vallen, niet fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Harp je bent een scherpschutter, even processen! Confronterend maar raak. Ja, ik ben éen van jullie. 

Dan de gewetensvraag, ik heb teveel drank in huis, altijd(half kantoor), .......volgens mij begrijpt iedereen het wel. Gezelligheid, een succes, vrijdagmiddag, nu maandagmiddag....kantoor thuis, reflectie, liever niet! 

Ik voel me net een longarts die zegt "roken zorgt voor een reëel risico van kanker'... shame em blame..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekend fenomeen

1 drank uit de buurt weghalen

2 ander beloningssysteem verzinnen

3 zo mogelijk beter pauzes nemen tijdens je werk dat je niet zo afgepeigerd raakt dat je "beloning nodig hebt"

(3 is mij zelf nog niet gelukt :D )

Oh ja soms drinken we stomweg te weinig tijdens een werkdag. Sterf je ah eind vd middag van de dorst. Ja dan maak je t niet eenvoudiger. Sprak hij terwijl hij zich nog even tot pissens toe volgoot met een laatste kop rooibos. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vic:

 BAM, fles wijn open, nu een halve fles op. Duizend gedachten door mijn hoofd, primair maar even mijn gevoel wegschrijven. 

Niet op dit forum onder thema's schrijven als je onder invloed bent.
Dat is mijn eerste gedachte.
Dat kan wel onder je eigen draadje Wie is wie.
En niet meer reageren @bumperjim, als je zelf gedronken hebt.
Dan houdt je dit gedrag alleen maar in stand.

sorry BJ, ik las even over de thee heen, maar soms drink jij ook nog alcohol als ik het goed begrepen heb.

bewerkt door Roberto
rooibos thee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...