Rico Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Sinds 2 januari niet meer gedronken. In januari geen enkel probleem. Februari nog makkelijker, maar sinds vrijdag heb ik ineens zin om oesters te eten met Rochefort 10 in een wijnglas. Nu is dat ook echt lekker maar ik snap niet waar dit plots vandaan komt. Ik heb het niet gedaan maar toch, ik dacht dat zulke ideeën wel uit mijn hersenpan verdwenen waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) Haha nou onderschat je je hersens Een idee verdwijnt totdat het weer opduikt. Heb je nooit ineens gedroomd over of teruggedacht aan iets dat 30 jaar geleden gebeurde? Maat dat wil niet zeggen dat je er ook wat mee moet. Als je droomt over een ex betekent dat niet dat je hem/haar ook meteen weer gaat opzoeken. Alcohol is als een foute ex. Als je elkaar te diep in de ogen kijkt dan weet je alweer hoe het gaat aflopen. Maar dat wil je niet meer. Dus beter links laten liggen die ex. 1 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zoals we hersen -herinneringen hebben zo hebben we ook lichaamsherinneringen ze poppen op, vaak op onverwachte momenten gewoon laten komen, en...... weer gaan het wordt pas een probleem als jij dat er van maakt wat je aandacht geeft groeit dus geef de positieve dingen maar aandacht des te sterker word je om de mindere te weerstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden