sen Geplaatst 8 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 (bewerkt) ik neem sinds 8 mnd om de 2 tot drie dagen 1 mg lorazepam...ik krijg last van hartkloppingen zou ik er verslaafd aan zijn en hoe bouw ik af 8 februari 2021 bewerkt door sen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZeroSubstansProjct Geplaatst 17 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2021 Op 8-2-2021 om 10:35 zei sen: ik neem sinds 8 mnd om de 2 tot drie dagen 1 mg lorazepam...ik krijg last van hartkloppingen zou ik er verslaafd aan zijn en hoe bouw ik af Stap 1 overgaan naar Diazepam. Stap 2 de verandering van de benzo doorstaan. Stap 3 de Diazepam afbouwen mocht je verzekerd zijn dat je verslaafd bent! wat je dus sowieso wel zal zijn. De reden om naar Diazepam over te gaan is omdat dit een halfwaardetijd van 100 uur heb dus je zult veel minder lichamelijke ontwenningsverschijnselen ervaren. Gelukkig en wees dan slim en bouw die Diazepam af. Je kunt niet wekelijks meerdere keren of zelfs 1x Benzo's gebruiken zonder verslaafd te raken. Zeker na zo'n lange tijd niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loreana Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Bij langdurig gebruik (en misbruik) van benzodiazepine kan er een verslaving ontstaan. Benzodiazepines zijn maar in weinig gevallen de favoriete binnen de verschillende soorten drugs van een gebruiker. In ongeveer 80% van de benzodiazepine-verslavingen zijn er nog andere middelen waaraan de persoon verslaafd of afhankelijk is. In de meeste gevallen is er dan tevens sprake van opiatengebruik (bijvoorbeeld heroïne). Het is van belang om je (huis)arts te contacteren om vast te stellen of het daadwerkelijk om een verslaving gaat en zo ja, welke stappen er ondernomen kunnen gaan worden( bijvoorbeeld de toepassing van verslavingszorg in een afkickkliniek). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gompie Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 de meeste mensen houden zich aan recept van arts en raken afhankelijk. Het is zeker niet zo dat er sprake is van langdurig misbruik zoals je lijkt te suggereren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden