Spring naar bijdragen

Lorazepam


Bijzondere55

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Bijzondere55:
4 uur geleden zei Bijzondere55:

Wie o wie heeft ervaring met afbouwen van lorazepam. Ik gebruik het voor angstaanvallen. Maar ze werken niet meer. De angst komt er gewoon doorheen. Mij psych wilde dat ik dat in 2 weken ga doen. Dat kan volgens mij niet.ik slik het al ruim een jaar...

@Bijzondere55

In 2 weken lorazepam afbouwen dat is bijna een cold turkey. @Cyclad58 die heeft lorazepam af gebouwd. Voor een leidraad zou ik je adviseren om de ashton manuel door te lezen, deze is te vinden in het nederlands op google.

Je kan afbouwen met lorazepam, de voorkeur bij het afbouwen van benzo’s is het te laten omzetten in diazepam. Dit is makkelijker te doseren en het is makkelijker om hier mee af tebouwen omdat het langer in je bloed blijft hierdoor ervaar je minder pieken en dalen wat resulteerd in minder heftige ontwenning verschijnselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien kun je de vraag nog eens stellen in ditjes en datjes in de huiskamer. hier word iedere dag een huiskamer geopend. daar zit cyclad ook die is ook afgebouwd op lora en ik zelf ook. ik ben er nu bijna 6 weken vanaf en ik moet zeggen het gaat tot nu toe best goed

ja kan ze overzetten naar diazepam het nadeel daarvan is dat je na de afbouw langer klachten blijft ervaren. daarom heb ik gekozen voor afbouwen met lorazepam. ik heb liever de klachten tijdens de afbouw dan na de afbouw

 ik zou het iig eerst maar eens proberen overstappen kan altijd nog. misschien kun je proberen om te beginnen met een kwart van de ochtend dosis af te halen en hierdan ca 14 dagen op te blijven. wanneer je merkt dat het goed gaat kun je de 2e stap zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...