Louu Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Goedemorgen allemaal. Het is rustig hier.. Ik heb een vraag voor de mensen die lorazepam afkicken of afgekickt zijn. Wat waren of zijn jullie ontwenningsverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Zeker rustig. Het is me gelukt om tot half december kaarten te reserveren voor het zwembad. Ik ga weer lekker om de dag banen zwemmen. Dat heb ik erg gemist de afgelopen 2 weken. Ik bouw slaapmiddel af, dus kan je vraag niet beantwoorden Louu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Ik ben bezig met lorazepam. Nog niet echt aan t afbouwen, kom van de xanax dus meer overgeswitcht en dan afbouwen. Heb vooral last van wat slapeloosheid snachts en duizeligheid en misselijk. ( na de switch) maar kan dus ook nog niet helemaal beantwoorden. Verschilt volgends mij sws per persoon en hoelang je het slikt en hoeveel. Hoe is die situatie bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Op 18-11-2020 om 23:58 zei Emma123: Ik ben bezig met lorazepam. Nog niet echt aan t afbouwen, kom van de xanax dus meer overgeswitcht en dan afbouwen. Heb vooral last van wat slapeloosheid snachts en duizeligheid en misselijk. ( na de switch) maar kan dus ook nog niet helemaal beantwoorden. Verschilt volgends mij sws per persoon en hoelang je het slikt en hoeveel. Hoe is die situatie bij jou? Kan niemand de Huiskamer openen ik kan het niet anders deed ik het wel wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Huiskamer 22-11-2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Zojuist zei Wilhelmina: Huiskamer 22-11-2020 wie open de Huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden