bolletje Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goeie morgen allemaal, Wat ik vannacht gedaan heb weet ik niet maar ik lag inene naast m'n bed. Droomde dat ik hard moest lopen omdat er een hond achter me liep die de bal af wilde pakken. Nou ja zeg. Verder vandaag, ik kijk wel. Gisteren m'n nieuwe bril gehaald. Staat wel vet hoor. Rixie1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goedemorgen, ik was half 6 alweer beneneden.. gelukkig daarna terug naar bed gegaan en nog eventjes kunnen slapen. Straks werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goedemorgen., ik slaap al een week goed, dat is de laatste maanden niet voor gekomen. Bolletje, gelukkig niets gebroken, ik moest wel lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Weer slechte nacht...zo onrustig....de spanningen lopen hier wel op...veel worden getroffen door het virus...familie, vrienden,naasten...vooral schoonmoeder van 62jaar baart ons zorgen...maar ja wil niet te negatief zijn Staks werken en even fietsen voor gedachten te verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 57 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Wat ik vannacht gedaan heb weet ik niet maar ik lag inene naast m'n bed. Droomde dat ik hard moest lopen omdat er een hond achter me liep die de bal af wilde pakken. Nou ja zeg. Verder vandaag, ik kijk wel. Gisteren m'n nieuwe bril gehaald. Staat wel vet hoor. Ik ongeveer zelfde droom....ik moest rennen omdat ik drugs op zak had en de politie achter me aanzat...Heel raar...en toen ze mij arresteerde schrok ik wakker ...dat was 2h30 En dan rond 5h nog wat ingeslapen...heb nochtans nooit iets met drugs gehad...ben wel niet uit mijn bed gevallen...misschien een breder bed kopen Bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden