Spring naar bijdragen

Dronk ik te veel?


Vincent868

Aanbevolen berichten

Stampvoetend het pand verlaten om vervolgens die fles wijn dan nu wel helemaal leeg te drinken. Zie het helaas voor mij. Hoop dat ik het mis heb. 
Was ook zo destijds, recalcitrant/verongelijkt door bepaalde antwoorden. Hoort ook wel bij het proces. Je meld je niet-voor zweetvoeten aan. Is niet niks. Genoeg erover nu.

Wil horen hoe het gaat met Vincent. Veel belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2020 om 18:10 zei Vincent868:

Ik heb dit forum een kans gegeven maar het zit hier klaarblijkelijk vol met "Holier Than Thou" mensen die zich meteen persoonlijk aangesproken voelen om me onnodig aan te vallen en zelfs met me te spotten. 
Toch bedankt aan diegenen die wel op mijn vragen hebben geantwoord. Mag een slotje op de thread, mods.

Heb vanmorgen deze draad nog eens doorgelezen... 
En voelde me al weer schuldig omdat ook ik te venijnig zou hebben gereageerd volgens Vincent, Smaragd en Bor als ik het zo las. 
Heb er eigenlijk de hele ochtend over lopen nadenken. 
Maar nee, ik voel me niet schuldig. 
Als ik Vincent irl was tegengekomen, en hij zou hetzelfde verhaal hebben verteld had ik op dezelfde manier gereageerd. 
Er schuilt geen kritiek in, hooguit een internet-tip en constatering van een feit. 
Ik kan me overigens ook geen enkele arts voorstellen die niet hevig zou waarschuwen bij de hoeveelheden wijn die Vincent lange tijd dagelijks heeft genuttigd. Zou hij bestaan dan twijfel ik aan zijn verstandelijke vermogens.
Ik denk dat Vincent zélf ook donders goed weet wat de gevolgen van dergelijke hoeveelheden, zeker voor de lever, kunnen en zullen zijn. 
Vandaar mijn vraag aan hem wat hij nou eigenlijk met zijn vraag bedoelde. 
En nee, ik voel me niet beter dan een ander, en nee, het was niet de bedoeling om jou aan te vallen, zoals het eigenlijk van geen van ons niet de bedoeling was en is. 
Jammer Vincent, je trekt je terug van dit forum nog voor je kennis hebt kunnen maken met de zonder uitzondering goedbedoelende forumleden. 
Daar zitten leden bij die zacht en begrijpend zijn en willen zijn en blijven,  er zitten mensen bij die meer aan de kant van de harde aanpak staan en af en toe een flinke trap onder je gat willen geven. 
Maar allen zijn bereid je te steunen en in gesprek te gaan. 


 

bewerkt door Yvonne
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...