Louisa Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Goedemorgen, moeizaam in slaap. Weer rot voelen. Ik voel me zo ellendig. Ik lijk wel ziek. Alleen de vraag is: is het van de benzos, stress of iets te pakken? Tijd zal t uitwijzen... Lichte hoofdpijn - misselijk - lamlendig - doodmoe - dikke keel - buik is naar - steek in darm of maag daar ergens - diarree - slap en futloos ... blijven ademhalen! Geen koorts. Gister was zo zwaar. "Ik kan niet meer" gevoel in de ochtend en zo beroerd dat rusten niet ging... dus doodmoe en gewoon zo moe en lamlendig dat ik niet wist wat ik aan moest met mezelf. Echt afschuwelijk gevoel. Staan zitten liggen het voelde allemaal naar. Weet niet wat het is? Alleen dat ik ermee moet dealen... Tot nu toe als ik ziek was was ik ook echt ziek (vaak had mn man dezelfde klachten) maar ik weet dat je ook van benzos grieperig kan voelen... manlief heeft nog niks gemeld qua klachten. Net een cracker op en maag rommelt en borrelt... Voel me echt niet lekker. Bah. Nou hoop dat t jullie beter vergaat. X 15 september 2020 bewerkt door Louisa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 goedemorgen allemaal, het zonnetje schijnt. voor de liefhebbers ga even een wandeling maken of in de tuin zitten. vitamine d opdoen en een beetje van het gelukshormoon. vervelend die klachten @Louisa, ik hoop dat het vandaag weer wat opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Hallo allen, ik ben ook weer erg brak, op zich wel goed geslapen... sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden