Dikkie Geplaatst 7 september 2020 Rapport Geplaatst 7 september 2020 goedemorgen allemaal, goh nog niemand de huiskamer geopend. het is hier een echte herfst dag. regen regen en nog eens regen. ik hoop straks toch even naar buiten te komen. prettige dag voor iedereen. en let op nieuwe dag nieuwe kansen.
Rixie1 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Dikkie: goedemorgen allemaal, goh nog niemand de huiskamer geopend. het is hier een echte herfst dag. regen regen en nog eens regen. ik hoop straks toch even naar buiten te komen. prettige dag voor iedereen. en let op nieuwe dag nieuwe kansen. @Dikkie, goedemorgen, hier schijnt de zon, achterdeur open. Vanmiddag wandelen in de bossen achter mijn huis. Loop ik dagelijks met mijn hondje. Het ruikt al naar herfst. Fijne dag. 7 september 2020 bewerkt door Rixie1
Lightspacer Geplaatst 7 september 2020 Rapport Geplaatst 7 september 2020 Hier ook half bewolkt. Geen regen gezien. Ik zit te wachten op iemand van UPS die een pakketje komt halen... zou voor 14hr moeten gebeuren... vrijdag ook al voor niks gewacht.
Dikkie Geplaatst 7 september 2020 Auteur Rapport Geplaatst 7 september 2020 gelukkig is het hier nu ook droog incl zonnetje. zal idd wel heel plaatselijk zijn geweest. @Lightspacer ohh dat is zo vervelend dat je zit te wachten en er komt niemand.
Adrian Geplaatst 7 september 2020 Rapport Geplaatst 7 september 2020 Voor wie is deze huiskamer bedoeld? Zelf zit ik op het Alcoholdebaas forum, maar daar is deze niet voor bestemd denk ik.
Dikkie Geplaatst 7 september 2020 Auteur Rapport Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Adrian: Voor wie is deze huiskamer bedoeld? Zelf zit ik op het Alcoholdebaas forum, maar daar is deze niet voor bestemd denk ik. nee deze is voor benzodines, pammetjes. @Adrian 7 september 2020 bewerkt door Dikkie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden