Spring naar bijdragen

5 -9-2020. Goede Morgen allemaal.


Mientje

Aanbevolen berichten

Al een poosje wakker en maar opgestaan, een heel zere buik, dacht ik dat het een beetje beter ging en krijg  ik nu opeens heel rare aanvallen, waarbij ik me heel ziek voel, en waar ik ontzettend moe van word, zo moe dat ik wel moet gaan liggen. Ik dacht dat het misschien wel van de medicijnen kwam, maar volgens Dimence kan dit niet, maar ja dat zeggen ze al gauw, dus maar even afwachten en vandaag jammer genoeg weer niet weten wat je lichaam van plan is, dus rustig aandoen. Voor iedereen heel veel sterkte en toch een fijne zaterdag. Ik pak nu maar mijn knutselspullen en ga maar wat doen, in de hoop dat ik het volhoud, gisteren ging ook dat al niet meer.

bewerkt door Mientje
Datum vergeten. Weet niet hoe ik de datum in moet vullen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen dames, het regent hier lekker. vind ik altijd zo gezellig. naja niet altijd natuurlijk. maar in de avond weer gezellig de kaarsjes aan. lekker rustig op straat. ik hou van de herfst.

ik kan zo jaloers zijn op de mensen die kunnen schilderen prachtig lijkt me dat. we hebben een kleinzoon van bijna 3 jaar ons teken niveau ligt ongeveer gelijk nu. zegt genoeg denk ik. ik verf liever muren, deuren en dat soort dingen. of eigenlijk kan ik dat beter.

gisteren in eigenhuis waren ze aan het makrameeen , knopen zeiden we vroeger altijd. dat vond ik toen wel leuk. dat kan ik misschien nog wel eens oppakken.

fijne dag allemaal. en lekker rustig aan doen. dat mogen wij we hebben een goede reden om niet mee te doen aan die drukte van tegenwoordig. onthaasten is mijn motto.

doeiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dikkie:

goedemorgen dames, het regent hier lekker. vind ik altijd zo gezellig. naja niet altijd natuurlijk. maar in de avond weer gezellig de kaarsjes aan. lekker rustig op straat. ik hou van de herfst.

ik kan zo jaloers zijn op de mensen die kunnen schilderen prachtig lijkt me dat. we hebben een kleinzoon van bijna 3 jaar ons teken niveau ligt ongeveer gelijk nu. zegt genoeg denk ik. ik verf liever muren, deuren en dat soort dingen. of eigenlijk kan ik dat beter.

gisteren in eigenhuis waren ze aan het makrameeen , knopen zeiden we vroeger altijd. dat vond ik toen wel leuk. dat kan ik misschien nog wel eens oppakken.

fijne dag allemaal. en lekker rustig aan doen. dat mogen wij we hebben een goede reden om niet mee te doen aan die drukte van tegenwoordig. onthaasten is mijn motto.

doeiii

Regent? Wij zitten in Groningen (Westerwolde) en hier is het prachtig zonnig. Jij woont daar vast een eind vandaan! We hebben 10 dagen vakantie en gaan straks maar een eind fietsen! 
Ik lees veel over darmproblemen. Heb vanwege wondroos antibiotica gehad. Kuur is al een week verleden tijd, poot gaat prima, maar mijn darmen zijn sinds het stoppen  met de antibiotica redelijk van slag. Niet erg, maar ik merk wel dat de stoelgang iets te gemakkelijk is nu. 

En @Dikkie, we doen maar eens mee aan je onthaastvoorstel. Prima, Vannacht van half 12 tot half 7 geslapen, vakantie is soms echt even goed voor je! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Dikkie:

goedemorgen dames, het regent hier lekker. vind ik altijd zo gezellig. naja niet altijd natuurlijk. maar in de avond weer gezellig de kaarsjes aan. lekker rustig op straat. ik hou van de herfst.

ik kan zo jaloers zijn op de mensen die kunnen schilderen prachtig lijkt me dat. we hebben een kleinzoon van bijna 3 jaar ons teken niveau ligt ongeveer gelijk nu. zegt genoeg denk ik. ik verf liever muren, deuren en dat soort dingen. of eigenlijk kan ik dat beter.

gisteren in eigenhuis waren ze aan het makrameeen , knopen zeiden we vroeger altijd. dat vond ik toen wel leuk. dat kan ik misschien nog wel eens oppakken.

fijne dag allemaal. en lekker rustig aan doen. dat mogen wij we hebben een goede reden om niet mee te doen aan die drukte van tegenwoordig. onthaasten is mijn motto.

doeiii

Ieder zijn ding Dikkie, jij hebt weer andere kwaliteiten, ik verf geen muren en deuren. Toevallig heb ik ne afgelopen week opgegeven voor een workshop macrame. Wil een wandkleed gaan knopen. Vroeger ook gedaan maar weet niet meer hoedat het moet. Heerlijk dit weer, beter dan die hitte.

Goed plan.....onthaasten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in Twenterand en hier regent het ook. Ik hou wel van de regen, lekker de regenjas aan en er even heerlijk door heen fietsen, het moet natuurlijk niet te hard regenen want dan is het niet leuk meer. Voor mijn buikpijn, komt van de darmen heb ik van de huisarts; Macrogol en electrolyten Aurobindo, dan heb ik weer verstopping, dan weer diaree, volgens de arts allemaal spanning, maar ja dat herken ik wel, maar het wordt ook allemaal direct op spanning gegooid.  Echt tijd om te luisteren hebben ze niet meer, zowel de psychiater als de huisarts. Daarom ben ik blij dat ik op deze site zit, herken ik toch steeds veel dingen die van de medicijnen komen, maar nee hoor, volgens hun kan dat niet. Ik heb niet echt grote hobby's,  maar wel een hele kamer vol, vroeger was dat mijn boekenkamer, nu mijn prutkamer, ik kan daar heerlijk zitten prutsen.   Kleuren, verven, paintingen, kaarten maken, knutselen met kralen, nu een herfstkrans maken, ook lees ik nog graag. Ik zat op schilderen (lukt mij dus niet) en op boetseren (dat lukt gelukkig wel, maar door de corona, zijn beiden jammer genoeg nog niet gestart en daardoor mis ik de gezelligheid van het samen doen.

 

 

bewerkt door Mientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Regent? Wij zitten in Groningen (Westerwolde) en hier is het prachtig zonnig. Jij woont daar vast een eind vandaan! We hebben 10 dagen vakantie en gaan straks maar een eind fietsen! 
Ik lees veel over darmproblemen. Heb vanwege wondroos antibiotica gehad. Kuur is al een week verleden tijd, poot gaat prima, maar mijn darmen zijn sinds het stoppen  met de antibiotica redelijk van slag. Niet erg, maar ik merk wel dat de stoelgang iets te gemakkelijk is nu. 

En @Dikkie, we doen maar eens mee aan je onthaastvoorstel. Prima, Vannacht van half 12 tot half 7 geslapen, vakantie is soms echt even goed voor je! 

prettige vakantie cyclad, geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

Ieder zijn ding Dikkie, jij hebt weer andere kwaliteiten, ik verf geen muren en deuren. Toevallig heb ik ne afgelopen week opgegeven voor een workshop macrame. Wil een wandkleed gaan knopen. Vroeger ook gedaan maar weet niet meer hoedat het moet. Heerlijk dit weer, beter dan die hitte.

Goed plan.....onthaasten! 

goh, dat is toevallig rixie, een wandkleed dat is niet niks 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Mientje:

Ik woon in Twenterand en hier regent het ook. Ik hou wel van de regen, lekker de regenjas aan en er even heerlijk door heen fietsen, het moet natuurlijk niet te hard regenen want dan is het niet leuk meer. Voor mijn buikpijn, komt van de darmen heb ik van de huisarts; Macrogol en electrolyten Aurobindo, dan heb ik weer verstopping, dan weer diaree, volgens de arts allemaal spanning, maar ja dat herken ik wel, maar het wordt ook allemaal direct op spanning gegooid.  Echt tijd om te luisteren hebben ze niet meer, zowel de psychiater als de huisarts. Daarom ben ik blij dat ik op deze site zit, herken ik toch steeds veel dingen die van de medicijnen komen, maar nee hoor, volgens hun kan dat niet. Ik heb niet echt grote hobby's,  maar wel een hele kamer vol, vroeger was dat mijn boekenkamer, nu mijn prutkamer, ik kan daar heerlijk zitten prutsen.   Kleuren, verven, paintingen, kaarten maken, knutselen met kralen, nu een herfstkrans maken, ook lees ik nog graag. Ik zat op schilderen (lukt mij dus niet) en op boetseren (dat lukt gelukkig wel, maar door de corona, zijn beiden jammer genoeg nog niet gestart en daardoor mis ik de gezelligheid van het samen doen.

 

 

keuze genoeg dus mientje er zijn niet veel mensen die dat kunnen zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Mientje:

Ik woon in Twenterand en hier regent het ook. Ik hou wel van de regen, lekker de regenjas aan en er even heerlijk door heen fietsen, het moet natuurlijk niet te hard regenen want dan is het niet leuk meer. Voor mijn buikpijn, komt van de darmen heb ik van de huisarts; Macrogol en electrolyten Aurobindo, dan heb ik weer verstopping, dan weer diaree, volgens de arts allemaal spanning, maar ja dat herken ik wel, maar het wordt ook allemaal direct op spanning gegooid.  Echt tijd om te luisteren hebben ze niet meer, zowel de psychiater als de huisarts. Daarom ben ik blij dat ik op deze site zit, herken ik toch steeds veel dingen die van de medicijnen komen, maar nee hoor, volgens hun kan dat niet. Ik heb niet echt grote hobby's,  maar wel een hele kamer vol, vroeger was dat mijn boekenkamer, nu mijn prutkamer, ik kan daar heerlijk zitten prutsen.   Kleuren, verven, paintingen, kaarten maken, knutselen met kralen, nu een herfstkrans maken, ook lees ik nog graag. Ik zat op schilderen (lukt mij dus niet) en op boetseren (dat lukt gelukkig wel, maar door de corona, zijn beiden jammer genoeg nog niet gestart en daardoor mis ik de gezelligheid van het samen doen.

 

 

Zo Mientje, hobby,s genoeg. Ik heb ook zo,n kamer waar alles ligt, heb net als jij van alles, meest schilderen, maar ga ook wandkleed maken macrame. Hier is ook nog niets weer opgestart, daarom begin ik maar vast thuis. Jij hoeft je niet te vervelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Dikkie:

goh, dat is toevallig rixie, een wandkleed dat is niet niks 

Dikkie, ik begin klein, bij die workshop leer ik allerlei technieken om te knopen. Wandkleed maak ik thuis, je kunt die pakketten bestellen via internet.  Ik heb veel tijd en ik moet wat ;) anders zit ik weer de hele dag op tablet of foon. Weer verslaving erbij haha

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn slechte start vanmorgen en een paar dagen helemaal niets kunnen doen  dan liggen i.v.m. mij o zo ziek voelen, ging het vandaag weer een stuk beter en dan meteen weer de nodige energie maar ook dwang om er even uit te gaan en omdat ik van de psychiater niet meer mocht autorijden, lekker weer op de fiets naar de accion en weer de nodige spullen gekocht, terwijl ik nog wel voor 20 jaar spullen heb, maar gewoon het lekker even weer winkelen en ook nog leuke prijsjes, kan ik het niet laten om steeds weer even naar de accion te gaan  en altijd vind ik wel weer iets waar ik dan wel wat mee kan. Bij ons op het dorp zijn weinig winkels, dus de accion is voor mij heerlijk maar ook een dwang en een verslaving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...