Spring naar bijdragen

voorstellen


ratjtoetoenouratje

Aanbevolen berichten

 Hoi Iedereen.

Ik ben Theo.

Ik  heb vanaf 16 flink  gedronken, echter zonder de buiten de grenzen  van het sociaal acceptabel te vallen (meestal dan) sinds een jaar of vier ben ik alweer mijn werk kwijt met tussenpauzen van de zietwet, Toen stopte het sociale drinken en heb ik er een tijdje plezier in gehad de beest uit hangen  en te gaan coma zuipen waar en wanneer ik er zin had. Het was een warm seizoen en dus moesten de duveltjes vroeg opgetrokken worden. Ik wist dat het niet goed zat maar dacht na een paar weekjes het gevaar wel weer af te kunnen wenden. Het werden  vier jaar van excesief zuipen. Ik heb momenten gehad dat er tussen een slok en de andere ineens acht uur zaten zonder dat ik het merkte en ik me eigenlijk alleen maar zorgen maakte om hoe die wijzer zo snel konden draaien, Diverse keren op het politieburo. omdat ik te dronken was om door te hebben dat ik dronken  was om nog drank te gaan kopen. Gebiedsverboden als gevolg wegens het handgemeen met de ordebewaarder aldaar.

Er waren twee dingen aan de hand. Ik luchtte met me wangedrag  mezelf zo op  zodat ik me er goed en opgelucht bij voelde. En  ik kreeg zoveel  aandacht van mensen die wilde helpen en krijg ik die  aandacht minder ging er wel  ergens wat aan diggelen. Nee ik was geen er opbouwend figuur. In  het begin leek het echter gemakkelijk. MIjn  katers waren een stuk minder dan vroeger en ik kon ook volgende dag nog  redelijk functioneren. Dat gegeven  werd echter wel  minder ik werd de volgende  dagen steeds zieker. Ook een  groot probleem dat bij mijn mate van consumsie er geen sprake meer was van ontremming er waren geen  remmen meer in de eerste plaats. De totale scheldpartijen   tegen  de gelievden (en  ouders) iedereen werd de tantjes gescholden en als ik dronken genoeg was viel er ook nog wel een klap. Met een rood hoofd van schaamte facebook berichten weghalen. En excusses belrondjes maken. Hier moet nu dus echt een eind aan komen Daarnaast vrees ik voor mijn  gezondheid. je voelt je niet voor  niet zo  ziek ,als  het fout is gegaan, je knoeit bij iets ergs belangrijks o.a je brein. En  ik ben  nog steeds geen monnik  hoor (wel met Drank) maar voorzichtigheid vind ik wel heel belangrijk. En mijn motto. Niemand anders dan ikzelf bepaal wat ik in  mijn lichaam stop met als  afwijking op advies van de arts. Maar dus zeker meneer Walker niet.

 

Meerdere pogingen  ondernomen, Meeste waren zo kansloos  dat het eigenlijk  niet eens  pogingen genoemd  mochten worden. Ik ga ahgi maandag met refusal beginnen. Daarnaast ban ik vandaag met een detoxje begonnen van een  paar  weekjes.

 

ik tiep juli nog

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...