Zwoepy Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) . 2 september 2020 bewerkt door Zwoepy Wil dit verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 23 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2020 Hoi Zwoepy, Dat kan, het hangt natuurlijk af van de dosering en de frequentie waarmee je het neemt. Antabuse werkt ook niet eindeloos. Ik zou het eens met degene die het voorschrijft overleggen, en jezelf misschien ook even goed afvragen waarom je Antabuse gebruikt. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2020 Je moet eerst een spiegel opbouwen,anders heefthet weinig zin inderdaad. mij is ook de antibus op maandag/vrijdag voorgeschreven,maar ik slik om de dag een halve. dat werkt voor mij beter. jammer dat je er niet doodziek van ben geworden,sjoemelen met antibus en drinken is overegens wel Russisch roulette sucses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden