Spring naar bijdragen

Onze H. kamer21-7-2020


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Bellie:

@Dikkie ik heb het bekeken.  Zowel voor de diazepam als temazepam. Zij bouwen per 2 dagen een klein beetje af. 0,1 mg of 0,2 mg. Dat zijn kleine stapjes maar wel in een rap tempo.  Hoe doe jij het dan?

ik doe 0.5 en wacht tot ik me weer goed voel en dan de volgende stap. maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ben begonnen net eerst 0.50 dus de helft van een tablet. 3 dagen ertussen dan de andere helft. zo heb ik er anderhalf af gekregen toen lukte dat niet meer. dit was nog bij de ggz. toen kwam de corona en stopte de ggz. ik moest overstappen naar iets anders en dat ging telefonisch. en een heks van een psychiater.  ze had weinig tijd. ze heeft toen ze hoorde dat het niet meer ging de venla verhoogd. en dat was het. ik was toen al weer terug op 2mg want het lukte echt niet. uiteindelijk heb ik er toen nog een halve afgekregen maar verder lukte het weer niet. toen zei ze dan moet je het wat rustiger aan doen een kwart kan ook. zo stom dat ik daar niet aangedacht heb.

nou dus dat gedaan elke x een kwart. ik was zover dat ik nog een kwart voor de nacht over hield. ja en toen maakte ik een fout. echt onbewust heb ik toen ook de nacht de laatste kwart eraf gehaald. dat heb ik geweten. om weer stabiel te worden ben ik toen weer op een half gegaan zodat ik redelijk snel opknapte. Ik den dat ik toen hier ben gekomen.

hier las ik over de traperingstrip en dat leek me wel wat. kon ik ook geen fouten meer maken. ik vind het wel eens moeilijk heb ik hem nou wel of niet gehad. maar het nadeel vond ik a de prijs. en b ik heb een avond en ochtend dosering. dus dit zouden 2 strips worden. en eerlijk gezegd vond ik het wel snel gaan. oedere dag er 0.5 af of om de 2 dagen ik weet het niet meer precies. maar ik werd eerlijk gezegd  wat angstig van wat ik hier soms las en wat ik voelde tijdens mijn fout. ik was bang dat ik te snel zou gaan me best wel eens een jaar zo slecht zou voelen. 

DUSSS ik doe nu 0.5 tot ik me goed voel echt goed en dan verder. ik merk dat een simpele blaasontsteking je leven weer helemaal op zijn kop kan zetten. dan  hou ik graag het heft in eigen handen.

zo zou jij het ook kunnen proberen je hebt ervaring en merkt wel of je te snel gaat. dus eerst een half dan 3 dagen er tussen en dan weer een half. lukt het niet dan doe je er meerdere dagen tussen. is 0.5 teveel dan probeer je een kwart. je hebt het zelf in de hand. dus is het jou wel toevertrouwd. en jij weet ook wel dat het vaak moeilijk te zeggen is na 2 dagen meestal komt de klap iets later. ook al is de pil maar kortdurend. @Bellie succes met je keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...