Smaezel Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Hallo allemaal! Ik ben een 35 jarige vrouw uit het noorden en 2.5 jr geleden opgenomen geweest met een alcoholverslaving. Inmiddels ben ik erachter dat mijn verslaving véél verder reikt dan enkel de alcohol. Zo ben ik bekend met verslavingsgedrag op veler gebieden des levens... Relaties, Eten, roken, sociale media etc etc... Momenteel ben ik ruim 2 weken gestopt met roken en ruim 8 dagen nuchter van alcohol. Ik ben een echte binge drinker en drink niet dagelijks, maar vaak wel meermaals per week veel teveel. Ik ga hier eens rondneuzen tussen de gelijkgestemden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Hoi welkom hier, ik hoop dat je er veel aan hebt. Knap dat je al 2 weken niet meer rookt en 8 dagen nuchter bent. Zet um op!! Smaezel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaezel Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 @Tesje ik moest even vogelen hoe ik kon antw.... zo dus! Dankje voor je reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 10 minuten geleden zei Smaezel: @Tesje ik moest even vogelen hoe ik kon antw.... zo dus! Dankje voor je reactie! Ik heb zelf geen idee hoe ik moet reageren zonder jou te citeren?! Hoe die je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaezel Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 (bewerkt) @Tesje apenstaartje en dan mijn naam... Dan je tekst! 14 juli 2020 bewerkt door Smaezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny31 Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Hoi Smaezel, Welkom! Ik zag bij een ander draadje dat je had gereageerd op mijn post over gedragingen tijdens het drinken over dat je je herkende in mijn verhaal. Ik ben nu precies 1,5 maand nuchter. Goed dat je bent gestopt met roken en drinken, ervaar je al wat positieve effecten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaezel Geplaatst 15 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2020 @Soberbunny31 Superknap joh! anderhalve maand! Hoe gaat dat? Nog veel Cravings? Van het niet roken merk ik zeker goede effecten! Voornamelijk het niet continu en vooral in de nacht moeten hoesten en weinig lucht hebben! Het niet drinken (hierbij zeg ik nog niet definitief stoppen) heeft positief effect op m'n gemoedstoestand. Als ik niet drink ben ik actiever en vrolijker en zorg beter voor mezelf. Na een avondje flink zuipen ben ik meestal zó een week uitgeschakeld qua zelfzorg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden