Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 16-6-2020


Aanbevolen berichten

Moghu lieverds,

Zo gelukkig niet zo warm meer hé? Jullie een beetje goed geslapen? Hier wel. Gisteren Foto's laten maken van m'n hand en duim, en een gesprek gehad over een darmonderzoek. Dat laatste hoeft niet, er wordt eerst een scan gemaakt. Heb me ook helemaal niet druk gemaakt, daar is, als het anders had gelopen nog tijd genoeg voor.

Zo vandaag maar weer rustig kijken, gisteren om 11.30 in het ziekenhuis en om 15.45 weer gehaald.:blink:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh geen datum Bol?! Redelijk geslapen. 

Ik krijg vandaag mannetjes over de vloer die de ventilatie gaan zuigen. Ik hoor ze nu al bij een ander huis en het is nu al takkenherrie. :blink: pfff dat wordt even een uur afzien en ze moeten overal zijn en klein huis. Dus afzonderen kan niet... 

Fijne dag! 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Mogguh geen datum Bol?! Redelijk geslapen. 

Ik krijg vandaag mannetjes over de vloer die de ventilatie gaan zuigen. Ik hoor ze nu al bij een ander huis en het is nu al takkenherrie. :blink: pfff dat wordt even een uur afzien en ze moeten overal zijn en klein huis. Dus afzonderen kan niet... 

@face nogmaals: ik heb je al tijdje geleden een privé bericht gestuurd. Maar je leest het niet. Dus dan maar met tag. Krijg je geen melding?

Ik las ergens dat je 25 mg lorazepam had gebruikt? Klopt dat? Of is dat een tikfout? Zo ja, hoezo, waarvoor en hoe lang? 

Dan is 10 mg diazepam niks daarbij en ben je echt mega veel afgebouwd in zeer korte periode. Dus die herrie in je oren is zeker nadien gekomen?

Gaat alles wel goed?  Liefs

Fijne dag! 

Wat betekent die smiley op mijn bericht? Een smiley met 2 google oogjes? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bellie:

@Louisa die smiley betekent denk ik dat je er tureluurs van wordt. 

Face heeft vorige week aangegeven dat ze voorlopig even niet op het forum komt omdat het teveel is. Tenminste,  dat kan ik mij herinneren. Dus dan is het lastig om haar te bereiken

O dat wist ik niet. Dat heb ik gemist! Volg ook niet alles. Dank je wel voor de heads up!

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...