Pytje Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 Wel logisch hoor dat je er nu de hele dag mee bezig bent. Die "verwende dronkenlapjes" in je hoofd staan de hele dag te steigeren omdat ze niks meer krijgen en zullen op allerlei manieren hun best doen om jou eraan te herinneren dat ze alcohol nodig hebben. Geen aandacht aan geven is gemakkelijk gezegd, maar wel de beste manier om ze het zwijgen op te leggen. Je hebt de eerste week er bijna op zitten! Karin3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Op 14-6-2020 om 13:50 zei Karin3: Ik wist niet dat er online meetings waren. Ooit eens in verdiepen misschien. Ja Rotterdam statenweg heeft 5 dagen per week van 20.00 tot 21.30 online meetings zijn erg fijn te volgen. Ik log daar regelmatig ook in . Karin3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin3 Geplaatst 16 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Ja 1 week alcoholvrij op 1 slokje dan dan en moet zeggen wat heb ik het nog steeds moeilijk. Zo vervelend dat het verlangen ernaar blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Och nee zo werkt het helemaal niet ' je krijgt de ruimte om nieuw te zijn naar een ander te luisteren met elke keer een andere stap die besproken wordt van het 12 stappen plan. Mocht je wel wat willen zeggen is die ruimte er ' er wordr geen vinger gewezen ' er is geen oordeel ' je mag er zijn met je moeilijke en vooral vaak eenzame strijd tegen de alcohol. Karin3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden