Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6 juni 2020


Aanbevolen berichten

Vandaag open ik de zaterdagse huiskamer. 

Gisteravond voor het eerst sinds de Coronacrisis met vrienden weer gesjoeld, voor zover dat kan op anderhalve meter afstand. Dat blijft toch wel de norm en in de praktijk ervaar je dan toch dat dan niet altijd meevalt.

Hoe dan ook, het was een ouderwets gezellige avond. Vannacht helaas pas laat in slaap en weer te vroeg wakker. Het slaapritme is en blijft verstoord, zo lijkt het. Gelukkig pak ik nog wel 5 uurtjes mee. 
Net even buiten geweest, niet echt heel lekker weer. Misschien straks nog even de hardloopschoenen aantrekken. 

Hoe is het met jullie? Hebben jullie genoeg kunnen slapen en zijn er nog weekendplannen? Waar loop je tegen de afbouw tegenaan? Deel het hier. In de huiskamer mag vrijwel alles, hoef je de anderhalve meter niet te handhaven en moet niets! 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Jee @Belliewat goed dat het lekker gaat op dee dia. Ja, ik herken dat wel hoor. Als iets even te intens is of te heftig dan ontploft mn hoofd bijna hahaha. Ik laat het maar lekker. Mij helpt het wel om dan gewoon lekker even onderuit te relaxen, even rust pakken als dat kan. Oogjes dicht, muziekje op of zo en even helemaal ontspannen. Actief en heel bewust al je spieren van voeten naar kruin, langs gaan en voelen of ze helemaal ontspannen zijn. Ik geloof dat ze dat bij mindfullness een bodyscan noemen. What ever, gewoon ontspannen dus. Doet wonderen.

Ik doe het gewoon lekker rustig aan het weekend @Cyclad58, heb mezelf beloofd dat ik dit weekend (behalve met mn hond aan de wandel), gewoon even niks hoef, heerlijk is dat soms. Mijn slaap is wel oke. 6-7 uur haal ik vaak wel en 's middags meestal een half uurtje of zo. 

gewoon lekker genieten van de kleine dingen, hoop dat jullie dat ook ondanks alles een beetje kunnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...