maxxie Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 Afbouwen Diazepam: hebben jullie dit ook? De hele dag hoofdpijn Honger, ik eet veel meer... Iemand ervaring of dat zo blijft tijdens de afbouw? Ik kom van 10mg (25 jaar lang) en zit nu op de 8 dankdank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maxxie Geplaatst 1 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 In 2 weken, maar ga nu langzamer. Ik blijf nu 2 weken op de 8 en dan met 0.5 omlang per 14 dagenn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frankk Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 1 uur geleden zei maxxie: In 2 weken, maar ga nu langzamer. Ik blijf nu 2 weken op de 8 en dan met 0.5 omlang per 14 dagenn Hoi dat doe je helemaal goed, je ken zelfs nog per 3-4 weken als het toch tegen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Ik probeer van diazepam af te komen na 48 jaar te hebben gebruikt. Op advies van huisarts. Ik had elke avond 10 mg om te kunnen slapen. Heb er een kwart vanaf gehaald maar na 1 week heel beroerd. Heb al eerder geprobeerd te stoppen maar toen na 3 maanden nog doodziek. Dat houd je niet vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Maxxie, ik 48 jaar 10mg per dag. Al vaker geprobeerd te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Hallo maxxi ik slik nu een jaar lorazapam heb je goeie tips waarom ik eraan ben begonnen is eerst lichamelijk ziek zoals nachtzweten plasssen niet kunnen slape mij hoofd draaide maar door angst paniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Belle, Bedankt voor de tip, huisarts gaf me dat advies, 25%eraf, wel met ondersteuning Valdispert. Ik ga nu proberen 14 dagen 1 mg per dag. Gisteren begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Daar had ik op gehoopt Bellie, dat afkickverschijnselen in elk geval veel minder zouden zijn. Hoop dat het wel lukt zoals jij zegt.....1mg per 14 dagen. Al voel ik me na 48 jaar nog steeds goed met dit 1 pilletje, maar het moet. 25 juni 2020 bewerkt door Rixie Iets vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Belle, ik heb 2 van 5 mg. Ik heb Valdispert extra sterk met cbd besteld. Komt morgen. Maar ben nu 1 week bezig, al heb ik tussendoor wel keer mijn gewone dosis gebruikt, was zo onrustig en nerveus . Ik had en heb geen angsten, 48 jaar geleden postnatale depressie, veel pillen gekregen maar na 1 jaar weggegooid, deze is er nog van over. Artsen wisten het toen ook niet wat te doen, schreven gemakkelijk pillen voor 25 juni 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Bedankt voor de tip, ik vraag om tabletten van 2mg. Ik schat het nu beetje in en breek dat eraf. CBD is toch rustgevend?. Ik kom er wel achter, mijn wens is dat het gaat lukken. Ik moet wel, ben erg gemotiveerd, anders word mijn rijbewijs niet verlengd. ( kan ik dat hier zeggen?) Mijn autootje is mijn vrijheid. Heb nu 1 jaar om eraf te komen. 25 juni 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Dank je, ga ik meteen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2020 Bellie, hartelijk dank, ik durf die combinatie niet aan. Ga morgen de gewone Valdispert kopen. Nogmaals dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 27 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2020 (bewerkt) Ben nu 10 dagen geleden begonnen met afbouwen diazepam. Vraag me af ofdat kort lontje ook hoort bij afkickverschijnselen? Dan is het beter om me beetje terug te trekken want niemand in mijn omgeving weet het en dat wil ik zo laten. 27 juni 2020 bewerkt door Rixie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 27 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2020 Sorry, mijn tekst viel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden