Moos Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) Hoi, Ik ben Moos. Bekend met een persoonlijkheidsstoornis en cptss. Ik heb ruim 10 jaar in de ggz gezeten, dat was 1 lange opname. Woon sinds kort op mijzelf. Ik heb een alcoholprobleem en bij tijd en wijle laat ik me ook gaan op drugs. Alcohol is het grootste probleem. Dan gaan alle remmen los en kan ik me vaak daarna niks meer herinneren, maar heb ik wel weer mensen gekwetst of andere stomme acties uitgehaald. Ik slik Antabus onder toezicht. Door het coronavirus gaat het onder toezicht innemen via videobellen, en dan wordt smokkelen wel heel makkelijk gemaakt. Dat heb ik de afgelopen anderhalve maand dus ook gedaan en zzat ik dagelijks weer in de roes. Stond om 8.00 al bij de supermarkt om flessen wijn te halen. Sinds ruim een week heb ik zelf ingezien dat mijn leven stabieler zou zijn en dat mensen in mijn omgeving geen / minder afstand van me nemen als ik nuchter ben, dus ik slik nu sinds 10 dagen de Antabus weer. Ik heb amper zucht naar alcohol. Wel gebruik ik de laatste tijd ook met periodes speed. Dat geeft gewoon een fijn gevoel en daar hoef ik ook niet constant wat van. Ook heel af en toe wel eens een pilletje, maar hier blijft het ook bij. Ik wil rust en geen middelen in mijn leven. Ik wil betrouwbaar en stabiel zijn, en niet met een alcoholwalm om me heen of een verstopte neus door het leven gaan. Ik kán het wel, maar kan net die laatste stap niet alleen zetten. Ik heb geen intenties om weer te gaan stoppen met de antabus, ik hoop dat dat helder is. Ik wil geen emotionele, labiele, cynische vrouw zijn. Groet, Moos 21 mei 2020 bewerkt door Moos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Hi moos welkom hier ik wil even doorgeven dat ik ook de antabus onder toezicht inneem en ook met video bellen ik krijg daar niet de mogelijkheid om te kunnen smokkelen mocht ik het willen . Antabus lost in water op een speciale manier op ik noem het kikkerdrilprutje . ik moet het echt laten zien ..het opgelost in water. Wat doe je om te smokkelen ? Misschien Is er samen met je toezicht houder over te praten mocht het alcohol duivel omhoog kruipen.. Iig sterkte om de stopknop te vinden in je gebruik .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moos Geplaatst 21 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Hoi Lieke, Dank je wel voor je welkom :-) Ik hoef de antabus niet op te laten lossen in water, maar mag 'm met de rest van de medicatie uit de baxter innemen. En ik zou een ander in mijn situatie ook aanraden om erover te praten als die alcohol duivel omhoog kruipt. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Eerst morgen maar eea op papier zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Ok ' ik heb antabuse bruis tabletten. Ja in baxter is het anders maar eigenlijk houd je jezelf voor de gek om het niet te nemen .. Goed om het eea op papier te gaan zetten ' ik schrijf ook steeds meer op en merk dat het wel duidelijk wordt. Moos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden