Spring naar bijdragen

Moos


Moos

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Moos. Bekend met een persoonlijkheidsstoornis en cptss.

Ik heb ruim 10 jaar in de ggz gezeten, dat was 1 lange opname. Woon sinds kort op mijzelf. 

Ik heb een alcoholprobleem en bij tijd en wijle laat ik me ook gaan op drugs. Alcohol is het grootste probleem. Dan gaan alle remmen los en kan ik me vaak daarna niks meer herinneren, maar heb ik wel weer mensen gekwetst of andere stomme acties uitgehaald. Ik slik Antabus onder toezicht. Door het coronavirus gaat het onder toezicht innemen via videobellen, en dan wordt smokkelen wel heel makkelijk gemaakt. Dat heb ik de afgelopen anderhalve maand dus ook gedaan en zzat ik dagelijks weer in de roes. Stond om 8.00 al bij de supermarkt om flessen wijn te halen. Sinds ruim een week heb ik zelf ingezien dat mijn leven stabieler zou zijn en dat mensen in mijn omgeving geen / minder afstand van me nemen als ik nuchter ben, dus ik slik nu sinds 10 dagen de Antabus weer. Ik heb amper zucht naar alcohol.

Wel gebruik ik de laatste tijd ook met periodes speed. Dat geeft gewoon een fijn gevoel en daar hoef ik ook niet constant wat van. Ook heel af en toe wel eens een pilletje, maar hier blijft het ook bij. 

Ik wil rust en geen middelen in mijn leven. Ik wil betrouwbaar en stabiel zijn, en niet met een alcoholwalm om me heen of een verstopte neus door het leven gaan. Ik kán het wel, maar kan net die laatste stap niet alleen zetten.

Ik heb geen intenties om weer te gaan stoppen met de antabus, ik hoop dat dat helder is. Ik wil geen emotionele, labiele, cynische vrouw zijn.

 

Groet,

Moos

bewerkt door Moos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi moos  welkom hier   ik wil even doorgeven dat ik ook de antabus onder toezicht  inneem en ook met video bellen ik krijg daar niet de mogelijkheid om te kunnen smokkelen  mocht ik het willen  .

Antabus lost in water op een speciale  manier op ik noem het kikkerdrilprutje .;)  ik moet het echt laten zien ..het opgelost in water.

Wat doe je om te smokkelen ? Misschien Is er samen met je toezicht houder  over te praten mocht het alcohol duivel  omhoog kruipen.. 

Iig  sterkte om de stopknop te vinden in je gebruik ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieke, 
Dank je wel voor je welkom :-)

Ik hoef de antabus niet op te laten lossen in water, maar mag 'm met de rest van de medicatie uit de baxter innemen. 
En ik zou een ander in mijn situatie ook aanraden om erover te praten als die alcohol duivel omhoog kruipt. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Eerst morgen maar eea op papier zetten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ' ik heb antabuse bruis tabletten.  Ja in baxter  is het anders maar eigenlijk houd je jezelf voor de gek om het niet te nemen  ..   

 

Goed om het eea  op papier te gaan zetten '  ik schrijf ook steeds meer op en merk dat het wel duidelijk wordt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...