benzonder Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) Goeiemorgen. Fijne hemelvaartsdag allemaal. Gisteravond voor het eerst een beetje trillingsvrij. Ik hoop dat het mijn eerste window was. Ik was zo blij. Ik probeerde gisteravond er niet al teveel op te letten. Slapen zonder medicatie. Op tijd naar bed. Ontspannen. 22.00 gaan liggen. Voor 24.00 in slaap gevallen. Tig keer wakker. Zweten. Warm. Nachtmerrie. Maar ik sliep wel elke keer weer in. Nu trillen weer heftig aanwezig en ik heb het warm. Ik probeer mijn lijf in de ontspanningsstand te houden. Ik ga nu 1.5 u wandelen met de hond. Een schotel voor vanavond maken en naar mijn dochter brengen en daar samen eten. En met mijn kleinzoontje knuffelen. Samen zijn we sterk. Samen gaan we vechten en hier steun zoeken en samen komen we hier doorheen. Knuffel Yollie 21 mei 2020 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Moghu Yol. Lekker vooruitzicht en hartstikke fijn dat het trillen wat minder is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) Zo ik hoop een window Yo en dat ie steeds vaker komt! Ik moet wel wennen aan de naam wanhopige Yo. Yollie klinkt opgewekter! Nou mijn dag was heel zwaar, maar ik heb me kranig gehouden! De rust bewaard terwijl ik me alles behalve goed voelde. Ochtend doodmoe, maar niet slapen in de middag. Ik moest behoorlijk overgeven en voelde me echt als doodgaan en had 37 8 maar ik liet t maar zijn. Dan ga je dood enz. Ik kreeg wel een huilbui maar probeerde t te onderdrukken om niet als de dag ervoor in paniek te geraken. Dan ben je weer ziek dan voel je je als doodgaan enz. Dus was t snif snif. Rustige snif. Kreeg vervolgens last van mn brein. Voelde als brein pijn En dat werd t ook even. Ook dat liet ik zijn. Niet druk maken over of t wel zakt of niet zakt. Liep wel te puffen te steunen maar geen paniek. Ik werd zo rustiger om half 5 trillen stopte en ben gaan zitten! Hoofd was uiteindelijk ook gezakt. Kwart voor 6 kreeg ik alleen t even heel moeilijk weer. Weer trillende benen. (Dat is niet wat ik erg vind) Onrust moe in het hoofd verward heel moe int hoofd maar mn lijf was aan t trillen maar kon mezelf niet afleiden met iets. Hoofd was te moe om maar op iets te focussen. Dat is wel kwellend en ik zat maar laat t gaan laat t zijn... kreeg ff een huilbuitje maar probeerde t te minimaliseren om niet ermee aan de haal te gaan. benauwd ook. Ik dacht dat ik weer een griep te pakken had. Gezien ik heel de dag 37.8 had. Maar dat kan ook door dat overprikkelde brein komen lichaamsverhoging. Avond benauwd en niet lekker. Rustig gehouden maar voelde me niet lekker in de zin van brein en malaisegevoel misselijk. Heb me kranig gehouden. Ben wel in slaap gevallen uiteindelijk en heb gezweten vannacht. Pfff terwijl ik een laken had. Had ook gestoeid met mn kussens. Ik heb nu weer een druk in mn hoofd en zo moe in het hoofd. Zou iemand voor mij willen googlen op brain fatigue hersenmoeheid overprikkeld brein oid en tips. Ik heb de puf niet om alles te lezen. Dit tikken vraagt al veel van mn hoofd. Ik weet dat je t moet accepteren. Dus dat gaan we vandaag weer doen. Moed houden. Hoe moe ook in dat hoofd en dan kun je niet echt denken meer. Geheugen is chaos. Te moe in dat hoofd. Je wilt wel maar t brein wil gewoon niet. Het is pas 8.55 uur en mn hersenenergie is nu al op. Maar we gaan ons kranig houden. Dat is echt beter dan panikeren. Zit in mn pms week dus verwacht nu geen euforie. Maar kranig houden geeft controle en trots. Ik voel me nu ook niet lekker. Brein en malaisegeviel. Alsof je ziek bent. Doodmoe in dat hoofd. Raar en gaar. Vette derealisatie. Is t wel echt om me heen? Gewoon zo moe dat alles vervreemd binnekomt... dat is t meest kwellende gewoon te moe in dat brein om dingen te doen en afgelopen jaar kan ik steeds minder verzetten met dat hoofd. En dat ik zo moe ben dat alles raar binnenkomt als niet echt. Het hoofd drukt en nu opeens een piep in het oor. Spookt in mijn hersenwerking. Gek geheugen. Gister vergat ik alles na een pasr minuten. Dat is best eng en ik weet niet wat t is. Maar Ik ga me rustig houden. God weet ervan. O gister keek ik een filmpje op yt over satisfying crafts to fall asleep. Ik ga m even opzoeken zo. Want aan het eind was t spraypainten. Tenminste dat is t denk ik!!! Dikke kus aan allen blessed ascension day 21 mei 2020 bewerkt door Louisa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Eind spray paint @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 Ja leuk hé Lou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 21 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei Louisa: Zo ik hoop een window Yo en dat ie steeds vaker komt! Ik moet wel wennen aan de naam wanhopige Yo. Yollie klinkt opgewekter! Nou mijn dag was heel zwaar, maar ik heb me kranig gehouden! De rust bewaard terwijl ik me alles behalve goed voelde. Ochtend doodmoe, maar niet slapen in de middag. Ik moest behoorlijk overgeven en voelde me echt als doodgaan en had 37 8 maar ik liet t maar zijn. Dan ga je dood enz. Ik kreeg wel een huilbui maar probeerde t te onderdrukken om niet als de dag ervoor in paniek te geraken. Dan ben je weer ziek dan voel je je als doodgaan enz. Dus was t snif snif. Rustige snif. Kreeg vervolgens last van mn brein. Voelde als brein pijn En dat werd t ook even. Ook dat liet ik zijn. Niet druk maken over of t wel zakt of niet zakt. Liep wel te puffen te steunen maar geen paniek. Ik werd zo rustiger om half 5 trillen stopte en ben gaan zitten! Hoofd was uiteindelijk ook gezakt. Kwart voor 6 kreeg ik alleen t even heel moeilijk weer. Weer trillende benen. (Dat is niet wat ik erg vind) Onrust moe in het hoofd verward heel moe int hoofd maar mn lijf was aan t trillen maar kon mezelf niet afleiden met iets. Hoofd was te moe om maar op iets te focussen. Dat is wel kwellend en ik zat maar laat t gaan laat t zijn... kreeg ff een huilbuitje maar probeerde t te minimaliseren om niet ermee aan de haal te gaan. benauwd ook. Ik dacht dat ik weer een griep te pakken had. Gezien ik heel de dag 37.8 had. Maar dat kan ook door dat overprikkelde brein komen lichaamsverhoging. Avond benauwd en niet lekker. Rustig gehouden maar voelde me niet lekker in de zin van brein en malaisegevoel misselijk. Heb me kranig gehouden. Ben wel in slaap gevallen uiteindelijk en heb gezweten vannacht. Pfff terwijl ik een laken had. Had ook gestoeid met mn kussens. Ik heb nu weer een druk in mn hoofd en zo moe in het hoofd. Zou iemand voor mij willen googlen op brain fatigue hersenmoeheid overprikkeld brein oid en tips. Ik heb de puf niet om alles te lezen. Dit tikken vraagt al veel van mn hoofd. Ik weet dat je t moet accepteren. Dus dat gaan we vandaag weer doen. Moed houden. Hoe moe ook in dat hoofd en dan kun je niet echt denken meer. Geheugen is chaos. Te moe in dat hoofd. Je wilt wel maar t brein wil gewoon niet. Het is pas 8.55 uur en mn hersenenergie is nu al op. Maar we gaan ons kranig houden. Dat is echt beter dan panikeren. Zit in mn pms week dus verwacht nu geen euforie. Maar kranig houden geeft controle en trots. Ik voel me nu ook niet lekker. Brein en malaisegeviel. Alsof je ziek bent. Doodmoe in dat hoofd. Raar en gaar. Vette derealisatie. Is t wel echt om me heen? Gewoon zo moe dat alles vervreemd binnekomt... dat is t meest kwellende gewoon te moe in dat brein om dingen te doen en afgelopen jaar kan ik steeds minder verzetten met dat hoofd. En dat ik zo moe ben dat alles raar binnenkomt als niet echt. Het hoofd drukt en nu opeens een piep in het oor. Spookt in mijn hersenwerking. Gek geheugen. Gister vergat ik alles na een pasr minuten. Dat is best eng en ik weet niet wat t is. Maar Ik ga me rustig houden. God weet ervan. O gister keek ik een filmpje op yt over satisfying crafts to fall asleep. Ik ga m even opzoeken zo. Want aan het eind was t spraypainten. Tenminste dat is t denk ik!!! Dikke kus aan allen blessed ascension day @Louisa Reduce Your Sleep Debt Sleep debt is the difference between the amount of sleep you should be getting and the amount you actually get. It's not uncommon for professionals to miss several hours of sleep for a few days in a row. This is a surefire way to invite mental fatigue. Research shows, on average, Americans lose one hour of sleep each night—more than two full weeks of slumber every year. This has a negative impact on our health. As the research shows, you can't train yourself to be a "short sleeper." What's more, a study found that the more tired you get, the less tired you feel, which makes you think you're not shorting yourself. It's time to earn back your lost sleep: Make it a practice to go to bed when you're tired and give your body the rest it needs so you can stop mental fatigue in its tracks. Regardless of whether you’re dealing with mental or physical fatigue, exhaustion could make you turn to comforting or soothing foods, especially those that are quick and easy. Depending on your preferences, these foods may have a lot of sugar, or empty calories. There’s nothing wrong with having a treat, and any kind of food is better than no food. But for an added cognitive boost, try to make sure you’re getting helpful nutrients. Brain foods Foods to try include: high-fiber foods like oatmeal, beans, and nuts protein-rich foods like yogurt, lean meats, eggs, and fatty fish whole fruits and vegetables, especially blueberries, broccoli, and oranges EN DAT BEDOEL IK NU LOUISA. VERMINDER IETS VAN JE LORAZEPAM VOOR HET SLAPEN. GA NIET TE VROEG NAAR BED IN JOUW GEVAL. NEEM BV 23.00 OF 24.00 JE PILLETJE IN. ZET JE WEKKER OP 5.00. NIET UITGESLAPEN OF MOE. MAAKT NIET UIT. GA DAN UIT JE BED. DAN KAN JE KNUTSELEN OF TV KIJKEN VOOR MIJN PART. GEEN MIDDAGDUTJES DOEN. Al BEN JE MOE. LIGGEN OP DE BANK MAG WEL. ZO BOUW JE SLAAPSCHULD OP. DIT HEET SLAAPRESTRICTIE. DIT HEB IK OP SLAAPCURSUS GELEERD. JE GEHEUGEN GAAT ACHTERUIT DOOR TEVEEL SLAPEN. HET KAN GOED KOMEN ALS JE VAN DE MEDICATIE AFKOMT EN JE NATUURLIJKE SLAAP TERUG KOMT. JE GAAT S AVONDS VANZELF MOE WORDEN EN IN SLAAP VALLEN. NIET IN PANIEK RAKEN ALS JE EERDER WAKKER WORDT. EN GEEN PILLETJE INNEMEN OM VERDER TE SLAPEN. JE WEET TOCH ZELF VOOR JE AAN DE MEDICATIE BEGON DAT ALS JE EEN AVOND NIET HAD GESLAPEN JE DE VOLGENDE DAG VROEG SLAAP HAD. DAT HEET SLAAPSCHULD. DAT KAN JE JEZELF AANLEREN. EN ZO VERMINDER JE BV IETS OM DE 2 WEKEN. EN GEEN PANIEK BIJ EEN SLAPELOZE NACHT. IK HEB OP 12 MG LORAZEPAM 2 MAANDEN NIET GESLAPEN. TOEN WAS VOOR MIJ DE MAAT VOL EN BEN IK GAAN AFBOUWEN. BIJ ALLE MEDICATIES KREEG IK TOLERANTIE. 2 WK GELEDEN NAM IK EEN OXAZEPAM 10 MG. IK SLIEP VAN 24.00 TOT 6.00. DE VOLGENDE DAG WAS IK 2.00 WAKKER OOK MET 10 MG. IK BEN ER MAAR TOCH WEER MEEGEKAPT. NEE VOOR MIJ GEEN PILLEN MEER. TEVEEL BIJVERSCHIJNSELEN EN ONTWENNINGSVERSCHIKNSELEN. MAAR GOED JIJ WIL WACHTEN TOT OPNAME. IK ZOU ZEGGEN BEGIN TE MINDEREN MET JE AVONDDOSIS OM VAN JE BRAINFATIQUE AF TE KOMEN. DAT IS JE GROOTSTE PROBLEEM VOLGENS MIJ.BOVENSTAANDE HEB IK VOOR JE OPGEZOCHT OP INTERNET. KIJK OF JE WAT AANKAN MET DE VOEDINGSVOORSCHRIFTEN DIE HIER STAAN.OOK HOE JIJ EET IS NOG NIET VOLDOENDE. ZALM BROCCOLI IS HARTSTIKKE GOED. UITBREIDEN MET NOTEN YOGHURT BONEN. MAAK BRUINE BONEN SOEP MET KIPFILET BV. KUN JE OOK ETEN MET RIJST. KIJK OF JE DEZE VOEDING WEL BINNEN KAN HOUDEN. EN HET IS ABSOLUUT VERKEERD DENKEN DAT EEN VOLWASSENE 8 TOT 9 U SLAAP NODIG HEEFT. SUCCES!!! Pff lang verhaal. Hopelijk heb je energie om te lezen. 21 mei 2020 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 21 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 1 uur geleden zei Wanhopige: @Louisa Reduce Your Sleep Debt Sleep debt is the difference between the amount of sleep you should be getting and the amount you actually get. It's not uncommon for professionals to miss several hours of sleep for a few days in a row. This is a surefire way to invite mental fatigue. Research shows, on average, Americans lose one hour of sleep each night—more than two full weeks of slumber every year. This has a negative impact on our health. As the research shows, you can't train yourself to be a "short sleeper." What's more, a study found that the more tired you get, the less tired you feel, which makes you think you're not shorting yourself. It's time to earn back your lost sleep: Make it a practice to go to bed when you're tired and give your body the rest it needs so you can stop mental fatigue in its tracks. Regardless of whether you’re dealing with mental or physical fatigue, exhaustion could make you turn to comforting or soothing foods, especially those that are quick and easy. Depending on your preferences, these foods may have a lot of sugar, or empty calories. There’s nothing wrong with having a treat, and any kind of food is better than no food. But for an added cognitive boost, try to make sure you’re getting helpful nutrients. Brain foods Foods to try include: high-fiber foods like oatmeal, beans, and nuts protein-rich foods like yogurt, lean meats, eggs, and fatty fish whole fruits and vegetables, especially blueberries, broccoli, and oranges EN DAT BEDOEL IK NU LOUISA. VERMINDER IETS VAN JE LORAZEPAM VOOR HET SLAPEN. GA NIET TE VROEG NAAR BED IN JOUW GEVAL. NEEM BV 23.00 OF 24.00 JE PILLETJE IN. ZET JE WEKKER OP 5.00. NIET UITGESLAPEN OF MOE. MAAKT NIET UIT. GA DAN UIT JE BED. DAN KAN JE KNUTSELEN OF TV KIJKEN VOOR MIJN PART. GEEN MIDDAGDUTJES DOEN. Al BEN JE MOE. LIGGEN OP DE BANK MAG WEL. ZO BOUW JE SLAAPSCHULD OP. DIT HEET SLAAPRESTRICTIE. DIT HEB IK OP SLAAPCURSUS GELEERD. JE GEHEUGEN GAAT ACHTERUIT DOOR TEVEEL SLAPEN. HET KAN GOED KOMEN ALS JE VAN DE MEDICATIE AFKOMT EN JE NATUURLIJKE SLAAP TERUG KOMT. JE GAAT S AVONDS VANZELF MOE WORDEN EN IN SLAAP VALLEN. NIET IN PANIEK RAKEN ALS JE EERDER WAKKER WORDT. EN GEEN PILLETJE INNEMEN OM VERDER TE SLAPEN. JE WEET TOCH ZELF VOOR JE AAN DE MEDICATIE BEGON DAT ALS JE EEN AVOND NIET HAD GESLAPEN JE DE VOLGENDE DAG VROEG SLAAP HAD. DAT HEET SLAAPSCHULD. DAT KAN JE JEZELF AANLEREN. EN ZO VERMINDER JE BV IETS OM DE 2 WEKEN. EN GEEN PANIEK BIJ EEN SLAPELOZE NACHT. IK HEB OP 12 MG LORAZEPAM 2 MAANDEN NIET GESLAPEN. TOEN WAS VOOR MIJ DE MAAT VOL EN BEN IK GAAN AFBOUWEN. BIJ ALLE MEDICATIES KREEG IK TOLERANTIE. 2 WK GELEDEN NAM IK EEN OXAZEPAM 10 MG. IK SLIEP VAN 24.00 TOT 6.00. DE VOLGENDE DAG WAS IK 2.00 WAKKER OOK MET 10 MG. IK BEN ER MAAR TOCH WEER MEEGEKAPT. NEE VOOR MIJ GEEN PILLEN MEER. TEVEEL BIJVERSCHIJNSELEN EN ONTWENNINGSVERSCHIKNSELEN. MAAR GOED JIJ WIL WACHTEN TOT OPNAME. IK ZOU ZEGGEN BEGIN TE MINDEREN MET JE AVONDDOSIS OM VAN JE BRAINFATIQUE AF TE KOMEN. DAT IS JE GROOTSTE PROBLEEM VOLGENS MIJ.BOVENSTAANDE HEB IK VOOR JE OPGEZOCHT OP INTERNET. KIJK OF JE WAT AANKAN MET DE VOEDINGSVOORSCHRIFTEN DIE HIER STAAN.OOK HOE JIJ EET IS NOG NIET VOLDOENDE. ZALM BROCCOLI IS HARTSTIKKE GOED. UITBREIDEN MET NOTEN YOGHURT BONEN. MAAK BRUINE BONEN SOEP MET KIPFILET BV. KUN JE OOK ETEN MET RIJST. KIJK OF JE DEZE VOEDING WEL BINNEN KAN HOUDEN. EN HET IS ABSOLUUT VERKEERD DENKEN DAT EEN VOLWASSENE 8 TOT 9 U SLAAP NODIG HEEFT. SUCCES!!! Pff lang verhaal. Hopelijk heb je energie om te lezen. Nu niet. Morgen miss lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 21 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2020 (bewerkt) 8 uur geleden zei Louisa: Nu niet. Morgen miss lukt het. @Louisa. Succes. Ik heb zo met je te doen. ! Een kwart milligram minder ga je echt niet dood van. Heb je een pillensnijder?Yollie. Ik baalzo van mijn schermnaam wanhopig. Ik ben niet zo wanhopig meer als voor ik ging afbouwen. Knuffel. Yollie 21 mei 2020 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 21 uur geleden zei Wanhopige: @Louisa Reduce Your Sleep Debt Sleep debt is the difference between the amount of sleep you should be getting and the amount you actually get. It's not uncommon for professionals to miss several hours of sleep for a few days in a row. This is a surefire way to invite mental fatigue. Research shows, on average, Americans lose one hour of sleep each night—more than two full weeks of slumber every year. This has a negative impact on our health. As the research shows, you can't train yourself to be a "short sleeper." What's more, a study found that the more tired you get, the less tired you feel, which makes you think you're not shorting yourself. It's time to earn back your lost sleep: Make it a practice to go to bed when you're tired and give your body the rest it needs so you can stop mental fatigue in its tracks. Regardless of whether you’re dealing with mental or physical fatigue, exhaustion could make you turn to comforting or soothing foods, especially those that are quick and easy. Depending on your preferences, these foods may have a lot of sugar, or empty calories. There’s nothing wrong with having a treat, and any kind of food is better than no food. But for an added cognitive boost, try to make sure you’re getting helpful nutrients. Brain foods Foods to try include: high-fiber foods like oatmeal, beans, and nuts protein-rich foods like yogurt, lean meats, eggs, and fatty fish whole fruits and vegetables, especially blueberries, broccoli, and oranges EN DAT BEDOEL IK NU LOUISA. VERMINDER IETS VAN JE LORAZEPAM VOOR HET SLAPEN. GA NIET TE VROEG NAAR BED IN JOUW GEVAL. NEEM BV 23.00 OF 24.00 JE PILLETJE IN. ZET JE WEKKER OP 5.00. NIET UITGESLAPEN OF MOE. MAAKT NIET UIT. GA DAN UIT JE BED. DAN KAN JE KNUTSELEN OF TV KIJKEN VOOR MIJN PART. GEEN MIDDAGDUTJES DOEN. Al BEN JE MOE. LIGGEN OP DE BANK MAG WEL. ZO BOUW JE SLAAPSCHULD OP. DIT HEET SLAAPRESTRICTIE. DIT HEB IK OP SLAAPCURSUS GELEERD. JE GEHEUGEN GAAT ACHTERUIT DOOR TEVEEL SLAPEN. HET KAN GOED KOMEN ALS JE VAN DE MEDICATIE AFKOMT EN JE NATUURLIJKE SLAAP TERUG KOMT. JE GAAT S AVONDS VANZELF MOE WORDEN EN IN SLAAP VALLEN. NIET IN PANIEK RAKEN ALS JE EERDER WAKKER WORDT. EN GEEN PILLETJE INNEMEN OM VERDER TE SLAPEN. JE WEET TOCH ZELF VOOR JE AAN DE MEDICATIE BEGON DAT ALS JE EEN AVOND NIET HAD GESLAPEN JE DE VOLGENDE DAG VROEG SLAAP HAD. DAT HEET SLAAPSCHULD. DAT KAN JE JEZELF AANLEREN. EN ZO VERMINDER JE BV IETS OM DE 2 WEKEN. EN GEEN PANIEK BIJ EEN SLAPELOZE NACHT. IK HEB OP 12 MG LORAZEPAM 2 MAANDEN NIET GESLAPEN. TOEN WAS VOOR MIJ DE MAAT VOL EN BEN IK GAAN AFBOUWEN. BIJ ALLE MEDICATIES KREEG IK TOLERANTIE. 2 WK GELEDEN NAM IK EEN OXAZEPAM 10 MG. IK SLIEP VAN 24.00 TOT 6.00. DE VOLGENDE DAG WAS IK 2.00 WAKKER OOK MET 10 MG. IK BEN ER MAAR TOCH WEER MEEGEKAPT. NEE VOOR MIJ GEEN PILLEN MEER. TEVEEL BIJVERSCHIJNSELEN EN ONTWENNINGSVERSCHIKNSELEN. MAAR GOED JIJ WIL WACHTEN TOT OPNAME. IK ZOU ZEGGEN BEGIN TE MINDEREN MET JE AVONDDOSIS OM VAN JE BRAINFATIQUE AF TE KOMEN. DAT IS JE GROOTSTE PROBLEEM VOLGENS MIJ.BOVENSTAANDE HEB IK VOOR JE OPGEZOCHT OP INTERNET. KIJK OF JE WAT AANKAN MET DE VOEDINGSVOORSCHRIFTEN DIE HIER STAAN.OOK HOE JIJ EET IS NOG NIET VOLDOENDE. ZALM BROCCOLI IS HARTSTIKKE GOED. UITBREIDEN MET NOTEN YOGHURT BONEN. MAAK BRUINE BONEN SOEP MET KIPFILET BV. KUN JE OOK ETEN MET RIJST. KIJK OF JE DEZE VOEDING WEL BINNEN KAN HOUDEN. EN HET IS ABSOLUUT VERKEERD DENKEN DAT EEN VOLWASSENE 8 TOT 9 U SLAAP NODIG HEEFT. SUCCES!!! Pff lang verhaal. Hopelijk heb je energie om te lezen. 1. Hier gaat men uit van een gezond brein d.w.z. zonder benzos. Een andere mental fatique. Dit geldt voor mn man die slaapschuld opbouwt. 2. Ik eet dat alles. Overdag noten zaden biogarde allerlei groenten papaja banaan ei enz enz mn tante weet alles over gezond eten en heeft me allerlei dingen gegeven. Ikzelf weet er ook veel vanaf. Heb me ooit er heel erg in verdiept. Eet al e nummer suikervrij onbewerkt enz. A la Ralph Moorman. Heb bij Gottswaal diëtisten gelopen die zijn echt heel goed! 3. Ik slaap niet veel. Minder dan ik in gezonde toestand deed. Dat is ook wat t zegt. Je mist slaap elke dag en dat geeft mental fatigue. In dat geval klopt t. Ik kom elke dag tekort. 4. Ik heb jarenlang een slaapstoornis gehad en weet alles over slaap. Dus niks nieuws. 5. Ik wil weten HOE je om moet gaan met overprikkeling. Overprikkeld hoofd. 6. Ik kan niet zoveel met een "artikel" zonder bron. 7. Ik kan geen tv kijken of geluid of beeld aan. Ik word om 7 u wakker dat vind ik wel vroeg genoeg. 8. Ja geen pil extra nemen als je niet kunt slapen dat is idd waar. 9. Dank voor de moeite. Make it a practice to go to bed when you're tired and give your body the rest it needs so you can stop mental fatigue in its tracks. Dit doe ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 22 uur geleden zei bolletje: Ja leuk hé Lou? Echt heel mooi maar super moeilijk Bol! Ik zag dit ook in Rome. Straatartiesten die de meest bizarre dingen maakte. Ook zo met papier en trucs. Ongelooflijk. Ben nu wel benieuwd naar jouw resultaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 22 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Louisa: 1. Hier gaat men uit van een gezond brein d.w.z. zonder benzos. Een andere mental fatique. Dit geldt voor mn man die slaapschuld opbouwt. 2. Ik eet dat alles. Overdag noten zaden biogarde allerlei groenten papaja banaan ei enz enz mn tante weet alles over gezond eten en heeft me allerlei dingen gegeven. Ikzelf weet er ook veel vanaf. Heb me ooit er heel erg in verdiept. Eet al e nummer suikervrij onbewerkt enz. A la Ralph Moorman. Heb bij Gottswaal diëtisten gelopen die zijn echt heel goed! 3. Ik slaap niet veel. Minder dan ik in gezonde toestand deed. Dat is ook wat t zegt. Je mist slaap elke dag en dat geeft mental fatigue. In dat geval klopt t. Ik kom elke dag tekort. 4. Ik heb jarenlang een slaapstoornis gehad en weet alles over slaap. Dus niks nieuws. 5. Ik wil weten HOE je om moet gaan met overprikkeling. Overprikkeld hoofd. 6. Ik kan niet zoveel met een "artikel" zonder bron. 7. Ik kan geen tv kijken of geluid of beeld aan. Ik word om 7 u wakker dat vind ik wel vroeg genoeg. 8. Ja geen pil extra nemen als je niet kunt slapen dat is idd waar. 9. Dank voor de moeite. Make it a practice to go to bed when you're tired and give your body the rest it needs so you can stop mental fatigue in its tracks. Dit doe ik al @Louisa. Registreer je ook op benzobuddies. Als je via chrome inlogt kun je het ook in nederlands lezen. Niet dat ik zeg dat je geen engels kan maar het is zoveel makkelijker. Daar lees je heel veel mensen met mental fatique met benzo. Je krijgt heel veel tips en ondersteuning. Ik herken veel van je klachten daar. Zoveel ondersteuning bij afbouwen. Na afbouwen. Tips. Voeding. Succesverhalen. Yollie. 22 mei 2020 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 1 minuut geleden zei Wanhopige: @Louisa. Registreer je ook op benzobuddies. Als je via chrome inlogt kun je het ook in nederlands lezen. Niet dat ik zeg dat je geen engels kan maar het is zoveel makkelijker. Daar lees je heel veel mensen met mental fatique met benzo. Je krijgt heel veel tips en ondersteuning. Ik herken veel van je klachten daar. Zoveel ondersteuning bij afbouwen. Na afbouwen. Tips. Voeding. Succesverhalen. Yollie. Ik ben geregistreerd. Had een bericht geplaatst. 0 reacties. Heb alles doorzocht maar vond weinig op brain fatigue Nu is t me te druk voor mn hoofd om te zoeken. Engels Nederlands. Maakt niet uit. Dus ik hou t hierbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 1 uur geleden zei Louisa: Echt heel mooi maar super moeilijk Bol! Ik zag dit ook in Rome. Straatartiesten die de meest bizarre dingen maakte. Ook zo met papier en trucs. Ongelooflijk. Ben nu wel benieuwd naar jouw resultaten Ja maar mijn foto's zijn te groot. Ik kan ze niet plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 1 uur geleden zei bolletje: Ja maar mijn foto's zijn te groot. Ik kan ze niet plaatsen Schermafbeelding van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 22 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2020 5 uur geleden zei Louisa: Ik ben geregistreerd. Had een bericht geplaatst. 0 reacties. Heb alles doorzocht maar vond weinig op brain fatigue Nu is t me te druk voor mn hoofd om te zoeken. Engels Nederlands. Maakt niet uit. Dus ik hou t hierbij. @Louisa rustig afwachten op bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden