Wilhelmina Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 4 uur geleden zei Marcie: Dank je Wil.. Hoe lang zal / kan het duren voor dat ik mijzelf rustiger zal voelen, stabieler ? Marcie dat is voor iedereen anders misschien morgen of wat later maar een ding is zeker je wordt rustige en stabiele dat gaat gebeuren je leven gaat mooier worden zonder pillen gaat straks lekker slapen alles komt goed. Liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 12 uur geleden zei Wilhelmina: Yollie je gaat niet dood je blijft leven ik tril de hele dag niet normaal je bent zo angstig ik voel me van binnen en buiten alles trilt je gaat niet kapot angst is erg ga straks maar lekker slapen liefs wil @Wilhelmina ik heb echt geen angst meer. Trilling in mijn borstkas erg hoog. Ik slaap maar wordt om het half uurthe of ieder uurtje wkke 14 uur geleden zei Wilhelmina: Kabouter allemaal spanning en die rot pillen zijn de oorzaak ik kan soms niet slikken en nu loop ik steeds te zuchten vervelend je symptomen angst is erg het gaat wel weg ik heb last van hyperventilatie jij ook alle spanning zit in je nek maar heel vervelend doe rustig aan het is hyperventilatie groetjes Wilhelmina 12 uur geleden zei Wilhelmina: Yollie je gaat niet dood je blijft leven ik tril de hele dag niet normaal je bent zo angstig ik voel me van binnen en buiten alles trilt je gaat niet kapot angst is erg ga straks maar lekker slapen liefs wil @Wilhelminaik heb echt geen angst meer. Trilling in borstkas erg hard. Benen en buik wat minder. Hart klopt hard. Bloeddruk blijft hoog. Ik slaap wel maar wordt elk half uur of uur wakker. Zwetend. Warm. Max 4 u slaap. Ik kan overal gaan. Geen angst. 3 treden naar boven en ik ben kapot. Loop 1 x1 uur met de hond en daarna nog 2x half uur. En lig daarna te hijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden