Louisa Geplaatst 13 april 2020 Rapport Geplaatst 13 april 2020 (bewerkt) Verwijderd was al een huiskamer 13 april 2020 bewerkt door Louisa
Yollie Geplaatst 13 april 2020 Rapport Geplaatst 13 april 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei Louisa: Verwijderd was al een huiskamer @Louisa ???oh nu snap ik het. Er was al een huiskamer. Ik dacht je bent verwijderd op dit forum. Gelukkig 13 april 2020 bewerkt door Yollie
Louisa Geplaatst 14 april 2020 Auteur Rapport Geplaatst 14 april 2020 (bewerkt) 20 uur geleden zei Yollie: @Louisa ???oh nu snap ik het. Er was al een huiskamer. Ik dacht je bent verwijderd op dit forum. Gelukkig Ja ik doe lang over mn berichten en dan kan t zo zijn dat er ondertussen iemand een huiskamer opent... nu was Angke me net voor maar dat kan ik niet zien wat er gebeurt als ik t plaats. Maar ik weet niet hoe je een bericht geheel kan verwijderen? Ik denk dat als je een bericht eenmaal plaatst het alleen bewerkt kan worden? Mij lukte het niet iig. Dus deed ik t maar zo... 14 april 2020 bewerkt door Louisa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden