Spring naar bijdragen

Huiskamer 30 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag zo vrolijk... Ik heb *_$^*'x geslapen door die griep. Ben doodmoe zowel van t ziek zijn als mn hoofd. Het hoofd is zo naar dat ik niet op woorden kan komen... kon niet meer op mn maagzuurremmer komen die ik slik. Oprazol. Operazol op verpakking kijken: Omeprazol! Pffff normaal weet ik t heel goed.

Ik voel me als doodgaan. Gewoon door spierpijnen en verstopte neus en oververmoeid. Pms viert hoogtij. Gister in bed ziek met pms en raar brein. Nou das ultiem feest. Kwam niet in slaap werd steeds wakker. Droomde dat ik doodmoe was maar dat ben ik ook. Zelfs als ik slaap blijkbaar. 

Klaag klaag klaag klaag klaag... Klaag klaag pms klaag klaag griep klaag klaag enge breinsensaties klaag klaag uitgeput klaag klaag.

Zo dat was mijn klaaglied. Nu weer mezelf bij elkaar pakken en de dag door bikkelen. 

Fijne dag 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Louisa:

Ik ben vandaag zo vrolijk... Ik heb *_$^*'x geslapen door die griep. Ben doodmoe zowel van t ziek zijn als mn hoofd. Het hoofd is zo naar dat ik niet op woorden kan komen... kon niet meer op mn maagzuurremmer komen die ik slik. Oprazol. Operazol op verpakking kijken: Omeprazol! Pffff normaal weet ik t heel goed.

Ik voel me als doodgaan. Gewoon door spierpijnen en verstopte neus en oververmoeid. Pms viert hoogtij. Gister in bed ziek met pms en raar brein. Nou das ultiem feest. Kwam niet in slaap werd steeds wakker. Droomde dat ik doodmoe was maar dat ben ik ook. Zelfs als ik slaap blijkbaar. 

Klaag klaag klaag klaag klaag... Klaag klaag pms klaag klaag griep klaag klaag enge breinsensaties klaag klaag uitgeput klaag klaag.

Zo dat was mijn klaaglied. Nu weer mezelf bij elkaar pakken en de dag door bikkelen. 

Fijne dag 

@Louisa ook fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

Hallo iedereen. Vandaag ben ik 20 dagen benzo af en vandaag begint mijn 1e dag AD af. Ik ben blij van de rotzooi af te zijn maar ik ben wel benieuwd wat me nog te wachten staat. Ik hoop op een spoedig herstel.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...