Leentje Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 45 minuten geleden zei Pinkman: @Leentje Die twee weken heb je binnen en ook erg goed dat je er weer voor gaat! Succes. Dankjewel pinkman!Ik was echt helemaal op ik heb 13 dagen met dat monster gevochten en vandaag heeft hij gewonnen.Ik weet dat het niet makkelijk is om hem te verslaan maar tja.. opgeven doe ik niet dus nog even doorgaan zeg ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 12 uur geleden zei Lieke7777: goedemorgen, van 23 tot .8.00 geslapen heerlijk.... vandaag dag 52 Gefeliciteerd Lieke! Het gaat goed met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 Droge afmelding! Week 1 in the pocket, er gaan er vele volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2020 Bor gebruik jij die electronische sigaret nog? Dan ff dit filmpje bekijken: telegraaf.nl/video/1812277031/pechvogel-uit-de-kleren-na-plotselinge-explosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden