Louisa Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Het wordt steeds erger en de angst mede. Ik slaap niet meer door dat hoofd. Krijg ruis en oorsuizen of pieptoon en ben zo verrot moe elke dag. Dat hoofd is niet goed en de angst stijgt daardoor. Gister op de bank kon ik gewoon niet meer in mijn hoofd. Had een uur heftige breinpijn gehad. Doodeng. Kon niks meer. Probeerde een ommetje maar dat hoofd kon niet coördineren met bewegen. Heel eng. En dan moet ik nog gaan afbouwen en lees ik jullie verhalen dat het niet beter wordt. Ik kan niet meer in dat hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Het gaat echt beter worden Louisa blijf daar op vertrouwen.....probeer hier maar naar te luisteren als het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 @mevrouwtje54 jij merkt wel verbetering dus. Zo fijn voor je. Het is je van harte gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 1 minuut geleden zei doorbijter: @mevrouwtje54 jij merkt wel verbetering dus. Zo fijn voor je. Het is je van harte gegund Er is verbetering maar mijn hoofd doet het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Ook dat zal beter worden, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mevrouwtje54 Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei doorbijter: Ook dat zal beter worden, zeker weten. Dat geld ook voor jou en iedereen op het forum, het gaat eens voorbij!! 23 januari 2020 bewerkt door mevrouwtje54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden