Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik kan alleen nog piekeren spijtgevoel angst gedachtes en paniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Kijk even bij andere verhalen over afbouw lorazepam. Hoeveel anderen minderen per 2 weken bijvoorbeeld. Je hebt zeker met ontwenning te maken. Ik ben bijna op 5 mg oxazepam en ook ik ga meer merken. Wat sneller gespannen. Maar anderen hebben het flink zwaarder als ik het zo lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik bedoel zwaarder ten op zichte van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Heb je ook angst en onrust maar ik ga kijken ik moet leren zonder benzo en de angst onrustig moet ik leren mee om te gaan alleen ik kan me nergens op focussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Kan goed dat het ontwenning is hoe ik eraan begon met deze klachten soms denk ik komt het nog wel goed ik mis me zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Wa had ik toch fijne leven voordat ik ziek en aan benzo terecht kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Ik heb geen last van angst. Wel snel van gespannenheid door stress. Maar in begin van burn out wel angsten gehad. Dat was een vreselijk gevoel. Dan belde ik iemand op om en dan zakte het. Erover praten hielp mij dan. En logisch dat het focussen niet lukt. Je voelt je niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Fijn dat je reageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Jij krijgt echt je leven weer terug. Het is nu hard werken voor je. Je had toch een afspraak met psycholoog afgelopen maandag of had ik dat niet goed gelezen. Hopelijk kun je daar ook steun krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Steun heb ik niet echt Het ging wel positief ze begon over antidepressiva en ondertussen afbouwen wat mij dwarszit is dat gezond erin ging en ziek eruit kom daarheen gaan maakt me al onrustig ik krijg herrineringen van mij goeie tijd ik denk steeds dat ik ziek geworden ben door hun is misschien verkeerd gedachte maar zo voel ik het enorm spijt gevoel is echt zwaar nu moet ik hard werke om weer mij leven terug te krijgen kracht had ik wel vorig jaar voordat ik daar terecht kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Probeer wat te gaan slapen en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Doorbijter Diep respect voor jou reis en ja je bent een doorbijter en geen twijfel dat dit jou gaat lukken Jij kan alles waar jij je hart en geloof in stopt en bent een voorbeeld voor velen van ons die nog aan het begin staan van deze ongewenste reis Chapeau !!!????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Frank 86 komt goed maar luister svp goednaar alle adviezen ze komen van mensen met een hoop persoonlijkevaring dus is het betrouwbaar blijven stilstaan bij alles wat je TIJDELIJK kwijt bent zal je slechts stress geven en somber maken Jij hebt energie nodig steun en warmte En dat krijg je hier dus gebruik het en houdt je ook bezig met leuke dingen ook al is dat moeilijk dit afbouwen mag geen obsessie worden want dat leidt tot angst onrust etc Houdt je aan de goedeafbouw snelheid haal1 of 2 % er af en wacht een week om te kijken wat het met je doet Per maand niet meer dan 10 % koop een precisie weegschaal die tot 0.001 gaat of 0.0001 En ga kleine stapjes verminderen niet van die grote stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 19 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 5 uur geleden zei Ometon: Doorbijter Diep respect voor jou reis en ja je bent een doorbijter en geen twijfel dat dit jou gaat lukken Jij kan alles waar jij je hart en geloof in stopt en bent een voorbeeld voor velen van ons die nog aan het begin staan van deze ongewenste reis Chapeau !!!????? Dankjewel @Ometon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Hi ometon fijn dat je steunt ik ga niet te snel afbouwen zoals je zegt hopelijk komt het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Frank 86 Ok.frsnk die het rustig aan ik zelf zou het liefst dietroep vandaag nog uit mijn lijf hebben maar dat gaat dus niet Dus langzaam lijkt de beste methode elke dag slechts een beetje Ok ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ok ometon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Frank86 Heb je een precisie weegschaal om je afbouw te wegen Zie youtube taperingdown benzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Nee ik heb geen weegschaal wat is angststoornis toch shit probleem ometon pyschiater wilt dat antidepressiva begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ometon ben je al beetje verder met afbouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Nog niet begonnen zit op nieuwe weegschaal te wachten en heb nog last van angst aanvallen hoop dat die niet verergeren tijdens de afbouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Est voor weegschaal moet ik kopen die betrouwbaar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Oké ik hoop dat jou angst niet gaat aanvallen met afbouw ik heb dat gevoel ook gister bv had ik onrust angst maar moet doorzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ik ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ok Frank !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden